Erotische thrillers zijn in. Na Fifty shades of Grey lezen we volgens boekenkenners binnenkort massaal Maestra ('bazin'). De formule doet zijn werk: 'Vrouwen hebben ook in het echt steeds meer de touwtjes in handen.' [naar artikel]
Dinsdag is het zover. Dan brengt Apple de nieuwe iPhone uit én een nieuw draagbaar stukje hardware, waarschijnlijk een smartwatch. Of misschien ook niet. Want traditiegetrouw houdt het technologiebedrijf de lippen stijf op mekaar tot de release, zodat giswerk, gerichte lekken en geïnformeerde blogs de hype alleen maar aanwakkeren. [naar artikel]
Een virale dans, een vergeten punkhit en nu ook de gothic-look die helemaal herleeft: ‘Wednesday’ domineert de popcultuur, online en op straat. Zelfs wie de Netflix-serie over de tienerdochter van ‘The Addams family’ nog niet zag, praat erover mee. Mede dankzij hoofdactrice Jenna Ortega (20), de antiheld die zelfs Kendall Jenner inspireert. [naar artikel]
Potten Nutella gevuld met de vulling van Kinder Bueno. Dat beeld circuleerde vorige week op het internet. De reacties waren niet zomaar enthousiast, maar gewoonweg extatisch. Helaas bleek het product (nog) niet echt te bestaan. Tot een buurtwinkel uit Riemst daar verandering in bracht. [naar artikel]
De nieuwe hype ‘De vloer is lava’ kan voor gevaarlijke situaties zorgen, zo blijkt ook in Walibi Holland. Toen een jongen mee wilde spelen met het spelletje, waarop je zo snel mogelijk je voeten van de grond moet krijgen, sprong hij uit één van de waterattracties in het park. [naar artikel]
Bernard Arnault, de rijkste man van Frankrijk, en topbankier Jean-Pierre Mustier, lanceren het investeringsfonds Pegasus Europe op de beurs van Amsterdam. Hun doel: beleggersgeld ophalen om overnames in de fintechsector mee te doen. Pegasus Europe is een zogeheten SPAC of ‘special purpose acquisition vehicle‘. Het is een fenomeen dat uit de VS komt overgewaaid. Het […] The post Luxepaus Bernard Arnault springt op SPAC-hype met blancochequebedrijf op beurs Amsterdam appeared first on Business AM. [naar artikel]
08:43 Accor stapt op de trein van de jongste beurshype: spacs. Via een blancochequebedrijf wil de Franse hotelgigant zijn activiteiten in de vrijetijds- en horecasector uitbreiden. [naar artikel]
Na 25 jaar is Pokémon nog steeds immens populair en dat is ook McDonald’s niet ontgaan. De fastfoodketen deelt sinds gisteren Pokémonkaarten uit aan wie een Happy Meal bestelt. Op sociale media valt de actie alvast enorm in de smaak. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.