Betalen we binnenkort verzendingskosten voor de boodschappen die we doen bij webshops? Die kans neemt zienderogen toe, nu Zalando na de Italianen ook de Spanjaarden, Britten en Ieren kosten aanrekent. De webwinkel stapt zo af van haar ‘gratis levering, gratis retour’-belofte waarmee ze de Europese modemarkt veroverde. “En het zal niet bij die vier blijven”, voorspellen retailspecialisten. [naar artikel]
01:05 Na de Italianen moeten ook de Britten, de Ieren en de Spanjaarden verzendkosten betalen als ze kleine pakjes bestellen. De concurrentie volgt het voorbeeld. ‘Het gratismodel kentert.’ [naar artikel]
Londen Gratis leveren en gratis terugsturen, het grote verkoopsargument van onlinegigant Zalando, lijkt niet meer lang te blijven duren. Italianen, Spanjaarden, Britten en Ieren mogen ondertussen al in hun buidel tasten. [naar artikel]
Bij bpost werkt men blijkbaar soms in zéér wereldvreemde dimensies. [naar artikel]
Zo’n 20.000 processen-verbaal van de wegpolitie liggen in dozen en bakken te wachten om gepost te worden. Reden? Gebrek aan personeel om ze naar Bpost te brengen. “Dit is de oogst van de jongste maand alleen”, zegt politievakbond VSOA. [naar artikel]
Het callcenter dat vragen over verkeersboetes behandelt, is overbelast. De medewerkers van de helpdesk, die door bpost uitgebaat wordt, krijgen normaal ongeveer 4.000 telefoons per dag. De laatste weken is dat aantal toegenomen tot meer dan 7.000 oproepen per dag, waardoor de wachttijden tijdelijk oplopen tot 15 à 20 minuten. Dat bevestigt de FOD Justitie. Daardoor kloppen heel wat mensen rechtstreeks bij de politie aan. [naar artikel]
Het callcenter dat vragen over verkeersboetes beantwoordt, is overbelast. De medewerkers van de helpdesk krijgen normaal ongeveer 4.000 telefoons per dag. Maar de laatste weken kregen ze meer dan 7.000 oproepen per dag, waardoor de wachttijden tijdelijk oplopen tot 15 à 20 minuten. Dat komt omdat er begin deze maand meer dan een half miljoen verkeersboetes uitgestuurd zijn. [naar artikel]
Het callcenter dat vragen over verkeersboetes behandelt, is overbelast. De medewerkers van de helpdesk, die door bpost uitgebaat wordt, krijgen normaal ongeveer 4.000 telefoons per dag. De laatste weken is dat aantal toegenomen tot meer dan 7.000 oproepen per dag, waardoor de wachttijden tijdelijk oplopen tot 15 à 20 minuten. Dat bevestigt de FOD Justitie. Daardoor kloppen heel wat mensen rechtstreeks bij de politie aan. [naar artikel]
Het callcenter dat vragen over verkeersboetes behandelt, is overbelast. De medewerkers van de helpdesk, die door bpost uitgebaat wordt, krijgen normaal ongeveer 4.000 telefoons per dag. De laatste weken is dat aantal toegenomen tot meer dan 7.000 oproepen per dag, waardoor de wachttijden tijdelijk oplopen tot 15 à 20 minuten. Dat bevestigt de FOD Justitie. Daardoor kloppen heel wat mensen rechtstreeks bij de politie aan. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.