Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Nieuwsblad

Zalando sleutelt aan nieuw systeem: gratis verzending enkel nog voor goede klanten

18/04/2019 - 03:09
"Betalen we binnenkort verzendingskosten voor de boodschappen die we doen bij webshops? Die kans neemt zienderogen toe, nu Zalando na de Italianen ook de Spanjaarden, Britten en Ieren kosten aanrekent. De webwinkel stapt zo af van haar ‘gratis levering, gratis retour’-belofte waarmee ze de Europese modemarkt veroverde. “En het zal niet bij die vier blijven”, voorspellen retailspecialisten."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Zalando sleutelt aan nieuw systeem: gratis verzending enkel nog voor goede klanten (18/04/2019 - Het Nieuwsblad)

Betalen we binnenkort verzendingskosten voor de boodschappen die we doen bij webshops? Die kans neemt zienderogen toe, nu Zalando na de Italianen ook de Spanjaarden, Britten en Ieren kosten aanrekent. De webwinkel stapt zo af van haar ‘gratis levering, gratis retour’-belofte waarmee ze de Europese modemarkt veroverde. “En het zal niet bij die vier blijven”, voorspellen retailspecialisten. [naar artikel]


2. Zalando laat meer Europeanen betalen voor verzending (17/04/2019 - De Tijd)

01:05 Na de Italianen moeten ook de Britten, de Ieren en de Spanjaarden verzendkosten betalen als ze kleine pakjes bestellen. De concurrentie volgt het voorbeeld. ‘Het gratismodel kentert.’ [naar artikel]


3. Zalando stopt met gratis verzending in steeds meer Europese landen (18/04/2019 - Het Belang van Limburg)

Londen Gratis leveren en gratis terugsturen, het grote verkoopsargument van onlinegigant Zalando, lijkt niet meer lang te blijven duren. Italianen, Spanjaarden, Britten en Ieren mogen ondertussen al in hun buidel tasten. [naar artikel]


4. Bestemmeling ontvangt brief 13 dagen vóór verzending (28/09/2017 - VRT NWS)

Bij bpost werkt men blijkbaar soms in zéér wereldvreemde dimensies. [naar artikel]


5. Tienduizenden pv’s wachten op verzending: te weinig volk om ze te posten (21/03/2018 - Het Nieuwsblad)

Zo’n 20.000 processen-verbaal van de wegpolitie liggen in dozen en bakken te wachten om gepost te worden. Reden? Gebrek aan personeel om ze naar Bpost te brengen. “Dit is de oogst van de jongste maand alleen”, zegt politievakbond VSOA. [naar artikel]


6. Callcenter verkeersboetes overbelast na verzending half miljoen bekeuringen op 10 dagen tijd (17/08/2018 - Het Belang van Limburg)

Het callcenter dat vragen over verkeersboetes behandelt, is overbelast. De medewerkers van de helpdesk, die door bpost uitgebaat wordt, krijgen normaal ongeveer 4.000 telefoons per dag. De laatste weken is dat aantal toegenomen tot meer dan 7.000 oproepen per dag, waardoor de wachttijden tijdelijk oplopen tot 15 à 20 minuten. Dat bevestigt de FOD Justitie. Daardoor kloppen heel wat mensen rechtstreeks bij de politie aan. [naar artikel]


7. Callcenter verkeersboetes overbelast door verzending van half miljoen boetes (17/08/2018 - VRT NWS)

Het callcenter dat vragen over verkeersboetes beantwoordt, is overbelast. De medewerkers van de helpdesk krijgen normaal ongeveer 4.000 telefoons per dag. Maar de laatste weken kregen ze meer dan 7.000 oproepen per dag, waardoor de wachttijden tijdelijk oplopen tot 15 à 20 minuten. Dat komt omdat er begin deze maand meer dan een half miljoen verkeersboetes uitgestuurd zijn. [naar artikel]


8. Callcenter verkeersboetes overbelast na verzending 650.000 bekeuringen op 10 dagen tijd (17/08/2018 - Gazet van Antwerpen)

Het callcenter dat vragen over verkeersboetes behandelt, is overbelast. De medewerkers van de helpdesk, die door bpost uitgebaat wordt, krijgen normaal ongeveer 4.000 telefoons per dag. De laatste weken is dat aantal toegenomen tot meer dan 7.000 oproepen per dag, waardoor de wachttijden tijdelijk oplopen tot 15 à 20 minuten. Dat bevestigt de FOD Justitie. Daardoor kloppen heel wat mensen rechtstreeks bij de politie aan. [naar artikel]


9. Callcenter verkeersboetes overbelast na verzending half miljoen boetes op 10 dagen tijd (18/08/2018 - Het Nieuwsblad)

Het callcenter dat vragen over verkeersboetes behandelt, is overbelast. De medewerkers van de helpdesk, die door bpost uitgebaat wordt, krijgen normaal ongeveer 4.000 telefoons per dag. De laatste weken is dat aantal toegenomen tot meer dan 7.000 oproepen per dag, waardoor de wachttijden tijdelijk oplopen tot 15 à 20 minuten. Dat bevestigt de FOD Justitie. Daardoor kloppen heel wat mensen rechtstreeks bij de politie aan. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!