Het succes van de Koreaanse Netflix-hit Squid game is ook de organisatie achter het Leuvense Escape House - dat verschillende escape rooms heeft - niet ontgaan. Zij organiseren op 27 november een speciaal Squid game-event. Honderd deelnemers nemen het tegen elkaar op in een reeks kinderspelletjes, de winnaar gaat met 1.000 euro naar huis. [naar artikel]
Wie maar niet genoeg kan krijgen van de Koreaanse Netflixserie ‘Squid Game’, kan op 27 november afzakken naar de Limburgse hoofdstad Hasselt. Escape House organiseert daar een grootschalig ‘Squid Game’-event voor honderd deelnemers die het tegen elkaar opnemen in een reeks kinderspelletjes. Wie wint, gaat naar huis met 1.000 euro of een gelijkwaardige prijs. [naar artikel]
Het populaire Squid Game-evenement dat dit weekend in Hasselt zou doorgaan, is geannuleerd. De organisator beslist op eigen initiatief om het spel uit te stellen door de stijgende coronacijfers. [naar artikel]
Lees dit artikel: Frauduleuze cryptomunt “Squid Game” ziet opnieuw monsterrally van meer dan 300 procent: wat is er aan de hand? Cryptomunt “Squid Game” begint weer hoger te koersen voor onbekende redenen. In de laatste 24 uur steeg de prijs van de frauduleuze strontmunt met meer dan 400 procent. Toch wel een vreemd gegeven op de cryptomarkt woensdag. Blijkbaar hebben niet alle cryptobeleggers door dat de munt “Squid Game”, met tikker SQUID, een enorme zwendel is. […] Lees dit artikel: Frauduleuze cryptomunt “Squid Game” ziet opnieuw monsterrally van meer dan 300 procent: wat is er aan de hand? [naar artikel]
De winnares van het eerste seizoen van realitygameshow ‘Squid Game: The Challenge’ heeft nog geen cent van haar prijzengeld ontvangen. Dat zegt de 55-jarige Mai Whelan in een interview met ‘The Times’. De uiteindelijke winnaar van het programma werd liefst 4,56 miljoen dollar (ruim 4,2 miljoen euro) beloofd. [naar artikel]
Squid game, dé Netflix-hit van 2021, krijgt officieel een tweede seizoen. Dat bevestigt Netflix, waar de Zuid-Koreaanse serie te zien is. Er wordt zelfs al gehint op meer. “Het Squid game-universum is nog maar pas begonnen.” [naar artikel]
De populaire Zuid-Koreaanse serie ‘Squid Game’ heeft nu ook een eigen cryptomunt, SQUID. De munt kan verhandeld worden, maar kan ook als toegangsticket dienen voor een duur online ‘Squid Game’ spel. In slechts 24 uur steeg SQUID met 2.400% in waarde en heeft het een totale beurswaarde van 150 miljoen euro. [naar artikel]
Lees dit artikel: Cryptomunt “Squid Game” blijkt megafraude: koers zakt van 2.800 naar 0,0008 dollar op 5 minuten tijd Wat velen vreesden, bleek dan toch waar te zijn. Een gigantische portefeuille van cryptomunt “Squid Game” (SQUID) heeft zijn munten gedumpt. Door de historische “rug pull” zijn verschillende miljoenen dollars van cryptobeleggers in rook opgegaan. Het is een tragisch zicht. Op de tabellen van CoinMarketCap valt te lezen hoe de koers van de cryptomunt “Squid […] Lees dit artikel: Cryptomunt “Squid Game” blijkt megafraude: koers zakt van 2.800 naar 0,0008 dollar op 5 minuten tijd [naar artikel]
Netflix pakt op 22 november uit met de realitywedstrijd ‘Squid Game: The Challenge’, gebaseerd op de hitserie ‘Squid Game’. 456 mensen gaan de strijd aan om de prijzenpot van maar liefst 4,56 miljoen dollar (4,37 miljoen euro) te bemachtigen. De streamingdienst loste zopas de officiële trailer en die belooft alvast de nodige spanning... “De ware aard van mensen begint naar boven te komen.” [naar artikel]
“Zijt gij dood? Ik ook.” In stedelijke sporthal De Komeet in Lier leidde een reallife Squid Game-spel woensdag tot rare zombieconversaties. YouTuber Acacia Jr. (21) zocht 36 mensen voor een namiddagje Squid Game, maar kreeg uiteindelijk meer dan tweehonderd aanmeldingen. Ondanks de interventies van een beul met pijltjesgeweer was de sfeer heel luimig en respectvol. [naar artikel]
In de realitiecompetitieserie ‘Squid Game: The Challenge’, brengt Netflix het wereldwijde fenomeen ‘Squid Game’ tot leven. Honderden spelers strijden er om de gigantische prijzenpot van 4,37 miljoen. Maar daar de realityreeks - in tegenstelling tot de originele serie - volledig onschadelijk had moeten zijn, liep het tijdens de opnames toch grondig mis. [naar artikel]
Na streamingkanon BTS, Oscar-winnaar Parasite en tv-programma The Masked Singer was de honger niet gestild. Netflix-hype Squid Game is de zoveelste Koreaanse masterclass in het exporteren van popcultuur. Hoe is die K-cultuur zo invloedrijk kunnen worden? [naar artikel]
De productie van het tweede seizoen van Squid Game moet nog van start gaan, maar maker Hwang Dong-hyuk is nu al in gesprek met Netflix over een mogelijk derde seizoen. Squid Game groeide eerder dit jaar uit tot de populairste reeks in de geschiedenis van de streamingdienst, waardoor het vervolg al snel werd bevestigd en […] [naar artikel]
de populaire Netflixserie ‘Squid Game’ rakelt bij heel wat kijkers weer herinneringen op naar vroeger. Welke spelletjes speelde u op de speelplaats en zouden zo in een Belgische Squid game kunnen? En wat waren de regels van die spelletjes ook alweer? Laat het ons hieronder weten. [naar artikel]
Lees dit artikel: Cryptomunt “Squid Game” ziet prijsstijging van 50.000 procent op week tijd, maar inleg is eigenlijk toegangsticket voor wreed spel De Zuid-Koreaanse Netflix-hit inspireerde de creatie van de kersverse cryptomunt SQUID, die op een week tijd een koersstijging van meer dan 50.000 procent zag. De “Squid Game”-munt verkopen, blijkt echter makkelijker gezegd dan gedaan. Een zoveelste strontmunt die mensen om de tuin leidt of de nieuwe mememunt die de cryptomarkt zal domineren? De meningen over […] Lees dit artikel: Cryptomunt “Squid Game” ziet prijsstijging van 50.000 procent op week tijd, maar inleg is eigenlijk toegangsticket voor wreed spel [naar artikel]
Streamingplatform Netflix is op zoek naar deelnemers voor zijn nieuwste realityshow gebaseerd op de meest populaire tv-serie aller tijden: Squid Game. Één van de 456 kandidaten - die trouwens wereldwijd gerekruteerd worden - maakt kans op een prijs van maar liefst 4,5 miljoen euro. [naar artikel]
De Netflix-hitserie Squid Game maakt Maastricht onveilig zaterdag. De streamingdienst heeft op Facebook een oproep geplaatst om zaterdag naar de Markt in Maastricht te komen om daar een van de angstaanjagende spellen uit Squid Game te spelen. [naar artikel]
Netflix heeft een statement gedeeld over de massale kritiek op ‘Squid Game: The Challenge’. De streamingdienst ontkent dat er bij de opnames van de realitycompetitieserie, die gebaseerd is op de populaire Zuid-Koreaanse reeks ‘Squid Game’, ernstige gewonden zijn gevallen. “Alle berichten hierover zijn niet waar”, klinkt het. [naar artikel]
In ‘Squid Game’, de hitreeks van Netflix, speelt HoYeon Jung (27) speler nummer 067 ofwel Kang, een deelneemster aan enkele moorddadige kinderspelletjes. Kang is één van de populairste personages, met een tragische achtergrond. “Maar 067 is ook heel sexy”, aldus de vele ‘Squid Game’-fans. “Ze geeft de serie net dat tikkeltje méér.” En dat heeft de wereld geweten. HoYeon Jung ging in een mum van tijd van nobele onbekende naar dé rijzende ster van het moment. [naar artikel]
De razendpopulaire Netflix-serie ‘Squid Game’ krijgt officieel een tweede seizoen, zo meldt Variety. Ted Sarandos, de co-CEO van het streamingsplatform, kondigde aan dat de Koreaans serie terugkeert: “Het ‘Squid Game’-universum is eigenlijk nog maar net begonnen. [naar artikel]
‘Squid Game’-regisseur Hwang Dong-hyuk (50) is naar eigen zeggen niet rijker geworden na het onverwachte succes van zijn Netflixreeks. De serie bracht wereldwijd zo’n 772 miljoen euro op voor het streamingplatform. “Maar ik heb geen bonus gekregen", klinkt het. [naar artikel]
Het eerste seizoen van Squid Game: The Challenge zit er bijna op. Die realityreeks is gebaseerd op de fictiereeks Squid Game en is een enorm succes. Veel fans vragen zich dan ook af of er tweede seizoen komt, maar voorlopig willen de makers dat nog niet bevestigen. Nadat er de voorbije twee weken al vijf en vier afleveringen van Squid […] The post ‘Squid Game: The Challenge’: Komt er een tweede seizoen? appeared first on Newsmonkey. [naar artikel]
Na streamingkanon BTS, Oscar-winnaar Parasite en tv-programma The Masked Singer was de honger niet gestild. Netflix-hype Squid Game is de zoveelste Koreaanse masterclass in het exporteren van popcultuur. Hoe is die K-cultuur zo invloedrijk kunnen worden? [naar artikel]
Lees dit artikel: Squid Game stuwt abonneecijfers Netflix Netflix heeft in het afgelopen kwartaal fors meer abonnees aangetrokken, dankzij het verrassend grote succes van Squid Game en The Witcher, maar handhaafde zijn verwachtingen voor het komende kwartaal. Dat bleek dinsdag nabeurs uit de kwartaalcijfers van de streamingreus. Netflix kreeg er 4,4 miljoen betalende abonnees bij, wat ruim boven de eigen voorspelling was, van […] Lees dit artikel: Squid Game stuwt abonneecijfers Netflix [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.