Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Belang van Limburg

Nostalgie lanceert nieuwe imagocampagne: “Niet zomaar reservaat van oude hits”

24/05/2019 - 03:31
"Radio Nostalgie begint vanaf vrijdag met een nieuwe imagocampagne. Achterliggend idee: overal zit muziek in, zelfs in de meest alledaagse dingen. “Veel mensen weten waar nostalgie voor staat. We willen er voortaan ook een beeld bij geven”, verklaart directeur Tom Klerkx het initiatief. "

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Nostalgie lanceert nieuwe imagocampagne: “Niet zomaar reservaat van oude hits” (24/05/2019 - Het Belang van Limburg)

Radio Nostalgie begint vanaf vrijdag met een nieuwe imagocampagne. Achterliggend idee: overal zit muziek in, zelfs in de meest alledaagse dingen. “Veel mensen weten waar nostalgie voor staat. We willen er voortaan ook een beeld bij geven”, verklaart directeur Tom Klerkx het initiatief. [naar artikel]


2. Nieuwe imagocampagne van Defensie: "Onze veiligheid begint in het buitenland" (21/09/2017 - De Morgen)

Defensie heeft een nieuwe imagocampagne gelanceerd met een televisieclip die moet duidelijk maken dat de veiligheid van Belgen start in het buitenland, waar het Belgisch leger op verschillende plaatsen actief is. [naar artikel]


3. Nostalgie wordt Play Nostalgie en gooit programmatie om met verrassende nieuwe namen (23/08/2023 - Het Belang van Limburg)

Nostalgie vernieuwt. Vanaf 28?augustus gaat de radiozender als Play Nostalgie door het leven. Voor hun nieuwe programmatie doen ze een beroep op bekende gezichten zoals Leen Demaré en een aantal verrassende nieuwe namen. [naar artikel]


4. Imagocampagne Mcdonald's draait fout uit (18/08/2016 - De Tijd)

10:18 Het plan van McDonald's om zijn imago bij te spijkeren door fitnesstrackers bij de kindermenu's te steken, loopt niet zoals gepland. Na één dag haalt de fastfoodreus de gadgets al uit roulatie. [naar artikel]


5. Imagocampagne voor het boek mag 800.000 euro kosten (03/05/2018 - Metro)

Vlaams minister van Cultuur Sven Gatz geeft de komende jaren 300.000 euro aan een imagocampagne voor het klassieke boek. De sector zelf doet daar nog 500.000 euro bovenop. Er komen onder meer kortingcheques in de zomer en een ‘Maand van de boekhandel’, zei de minister vandaag in het parlement na een vraag van Marius Meremans […] Het bericht Imagocampagne voor het boek mag 800.000 euro kosten verscheen eerst op Metro. [naar artikel]


6. 'Imagocampagne België is weggesmeten geld' (14/04/2019 - De Morgen)

[naar artikel]


7. Gwendolyn Rutten (Open VLD) vraagt partijvoorzitters om respectvol debat: "Vooral imagocampagne voor kiezers die geruzie beu zijn"  (03/05/2019 - VRT NWS)

Met een opvallende open brief vraagt Open VLD-voorzitster Gwendolyn Rutten vandaag aan de andere partijvoorzitters om het debat in aanloop van de verkiezingen respectvol te houden. Volgens politicoloog Nicolas Bouteca en onderzoeker Edward De Vooght (UGent) gaat het vooral om een imagocampagne van Open VLD, waarmee de partij de stijlverschillen met anderen wil benadrukken.  [naar artikel]


8. Onze man over ‘De bachelor': “Voor z'n mislukte imagocampagne is Fabrizio zelf verantwoordelijk” (28/04/2022 - Het Laatste Nieuws)

Fabrizio Tzinaridis (30) heeft woensdagavond z’n finale roos geschonken aan de Nederlandse sportcoach Madieke (29). De Limburger probeerde in ‘De bachelor’ wekenlang een andere, meer kwetsbare kant te laten zien, maar dat plan mislukte toen bleek dat hij drie verschillende kandidates wel heel intiem had leren kennen. De tattookoning slaagt er zo maar niet in om dat ‘Temptation Island’-imago van zich af te schudden. Al heeft dat volgens onze man niet enkel met z’n prestaties tussen de lakens te maken. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!