01:01 Negen Belgische media- en telecomgroepen slaan de handen in elkaar voor een megaproject rond gepersonaliseerde reclame. [naar artikel]
Negen Belgische media- en telecomgroepen onderzoeken of ze hun klantendata met elkaar kunnen delen om advertenties almaar persoonlijker te maken. Dat schrijft De Tijd vandaag. Het samenwerkingsverband kreeg voorlopig de naam Belgian Data Alliance. Daarin zitten uitgeverijen, televisieomroepen en telecomoperatoren. Het gaat om DPG Media (VTM, HLN), Mediahuis (De Standaard), VRT (één), SBS (VIER) en […] Het bericht Belgisch megaproject rond gepersonaliseerde reclame op til verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Negen Belgische media- en telecomgroepen onderzoeken of ze hun klantendata met elkaar kunnen delen om advertenties almaar persoonlijker te maken.... [naar artikel]
Er wordt nog maar eens een megaproject aangekondigd in onze Belgische mediawereld. Ze lijden immers zwaar onder de Amerikaanse grote jongens, zeggen ze. Bedrijven als Facebook en Google weten uiteraard bijzonder veel over ons, gebruikers. Bijna elk van ons komt op de één of andere manier in aanraking met deze twee hoofdrolspelers. [naar artikel]
In deze tijden van digitalisering en onlinereclame gaat ook de klassieke gepersonaliseerde reclame mee met zijn tijd. [naar artikel]
De bouw van een luxueus vakantieresort wordt aangevochten door een burgerplatform. [naar artikel]
Vlaams mediaminister Sven Gatz wil samen met de federale ministers bekijken hoe de privacy van de tv-kijker beter kan worden beschermd. De Vlaamse Regulator voor de Media (VRM) waarschuwt in een rapport dat gegevens over iemands mediagebruik steeds meer worden ingezet voor gepersonaliseerde reclame. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.