Negen Belgische media- en telecomgroepen onderzoeken of ze hun klantendata met elkaar kunnen delen om advertenties almaar persoonlijker te maken.... [naar artikel]
01:01 Negen Belgische media- en telecomgroepen slaan de handen in elkaar voor een megaproject rond gepersonaliseerde reclame. [naar artikel]
Negen Belgische media- en telecomgroepen onderzoeken of ze hun klantendata met elkaar kunnen delen om advertenties almaar persoonlijker te maken. Dat schrijft De Tijd vandaag. Het samenwerkingsverband kreeg voorlopig de naam Belgian Data Alliance. Daarin zitten uitgeverijen, televisieomroepen en telecomoperatoren. Het gaat om DPG Media (VTM, HLN), Mediahuis (De Standaard), VRT (één), SBS (VIER) en […] Het bericht Belgisch megaproject rond gepersonaliseerde reclame op til verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Er wordt nog maar eens een megaproject aangekondigd in onze Belgische mediawereld. Ze lijden immers zwaar onder de Amerikaanse grote jongens, zeggen ze. Bedrijven als Facebook en Google weten uiteraard bijzonder veel over ons, gebruikers. Bijna elk van ons komt op de één of andere manier in aanraking met deze twee hoofdrolspelers. [naar artikel]
In deze tijden van digitalisering en onlinereclame gaat ook de klassieke gepersonaliseerde reclame mee met zijn tijd. [naar artikel]
Klanten van Proximus kunnen binnenkort gepersonaliseerde reclame te zien krijgen op enkele Franstalige tv-zenders. De telecomoperator heeft daarover een akkoord gesloten met reclameregie RMB (Régie Média Belge), die onder meer reclame verkoopt voor de openbare omroep RTBF en de commerciële zender AB3. Proximus hoopt het aanbond snel uit te breiden naar het hele land. [naar artikel]
De bouw van een luxueus vakantieresort wordt aangevochten door een burgerplatform. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.