Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
De Morgen

Tevredenheid treinreizigers het hoogst sinds 2015

05/07/2019 - 06:35
"De tevredenheid van de reizigers over de NMBS stijgt dit jaar fors. In de eerste vijf maanden van het jaar gaf 66,3 procent van de ondervraagde klanten het Belgische spoorbedrijf een score van 7 op 10 of meer. Dat blijkt uit de resultaten van de tevredenheidsenquête die De Tijd kon inkijken. Met twee tevreden reizigers op de drie behaalt de NMBS de beste score sinds 2015, toen de meetmethode werd ingevoerd."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Tevredenheid treinreizigers hoogst sinds 2015 (05/07/2019 - De Tijd)

01:01 Twee op de drie klanten is dit jaar tevreden over de NMBS dankzij de verbeterde stiptheid van de treinen. [naar artikel]


2. Tevredenheid treinreizigers het hoogst sinds 2015 (05/07/2019 - Het Laatste Nieuws)

De tevredenheid van de reizigers over de NMBS stijgt dit jaar fors. In de eerste vijf maanden van het jaar gaf 66,3 procent van de ondervraagde... [naar artikel]


3. Tevredenheid treinreizigers het hoogst sinds 2015: treinbegeleiders goed rapport, stiptheid en ticketprijzen bungelen onderaan (05/07/2019 - De Morgen)

De tevredenheid van de reizigers over de NMBS stijgt dit jaar fors. In de eerste vijf maanden van het jaar gaf 66,3 procent van de ondervraagde klanten het Belgische spoorbedrijf een score van 7 op 10 of meer. Dat blijkt uit de resultaten van de tevredenheidsenquête die De Tijd kon inkijken. Met twee tevreden reizigers op de drie behaalt de NMBS de beste score sinds 2015, toen de meetmethode werd ingevoerd. [naar artikel]


4. Tevredenheid van treinreizigers zit in de lift: hoogste score sinds invoering van nieuwe meetmethode (05/07/2019 - Het Nieuwsblad)

De tevredenheid van de reizigers over de NMBS stijgt dit jaar fors. In de eerste vijf maanden van het jaar gaf 66,3 procent van de ondervraagde klanten het Belgische spoorbedrijf een score van 7 op 10 of meer. Dat blijkt uit de resultaten van de tevredenheidsenquête die De Tijd kon inkijken. Met twee tevreden reizigers op de drie behaalt de NMBS de beste score sinds 2015, toen de meetmethode werd ingevoerd. [naar artikel]


5. Tevredenheid van treinreizigers zit in de lift (05/07/2019 - Het Belang van Limburg)

De tevredenheid van de reizigers over de NMBS stijgt dit jaar fors. In de eerste vijf maanden van het jaar gaf 66,3 procent van de ondervraagde klanten het Belgische spoorbedrijf een score van 7 op 10 of meer. Dat blijkt uit de resultaten van de tevredenheidsenquête die De Tijd kon inkijken. Met twee tevreden reizigers op de drie behaalt de NMBS de beste score sinds 2015, toen de meetmethode werd ingevoerd. [naar artikel]


6. Eén op vier treinreizigers zonder geldig ticket sinds corona (25/05/2020 - Knack)

Een kwart van de treingebruikers heeft geen geldig vervoerbewijs, dat blijkt uit recente steekproeven door de NMBS. Het controleren van vervoerbewijzen is nu niet de hoofdtaak van treinbegeleiders. Desondanks benadrukt de NMBS dat 'het openbaar vervoer niet gratis is'. [naar artikel]


7. OVERZICHT. Nieuwe ziekenhuisopnames dalen verder door, maar druk op intensieve zorg hoogst sinds november (10/04/2021 - Het Laatste Nieuws)

Tussen 2 en 9 april werden elke dag gemiddeld 250 mensen met het coronavirus opgenomen in het ziekenhuis, een daling met 9 procent op weekbasis. Maar ondanks die daling blijft de druk op de ziekenhuizen groot, met nu 925 patiënten op de afdelingen intensieve zorg. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!