Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Belang van Limburg

Tevredenheid van treinreizigers zit in de lift

05/07/2019 - 08:06
"De tevredenheid van de reizigers over de NMBS stijgt dit jaar fors. In de eerste vijf maanden van het jaar gaf 66,3 procent van de ondervraagde klanten het Belgische spoorbedrijf een score van 7 op 10 of meer. Dat blijkt uit de resultaten van de tevredenheidsenquête die De Tijd kon inkijken. Met twee tevreden reizigers op de drie behaalt de NMBS de beste score sinds 2015, toen de meetmethode werd ingevoerd."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Tevredenheid van treinreizigers zit in de lift: hoogste score sinds invoering van nieuwe meetmethode (05/07/2019 - Het Nieuwsblad)

De tevredenheid van de reizigers over de NMBS stijgt dit jaar fors. In de eerste vijf maanden van het jaar gaf 66,3 procent van de ondervraagde klanten het Belgische spoorbedrijf een score van 7 op 10 of meer. Dat blijkt uit de resultaten van de tevredenheidsenquête die De Tijd kon inkijken. Met twee tevreden reizigers op de drie behaalt de NMBS de beste score sinds 2015, toen de meetmethode werd ingevoerd. [naar artikel]


2. Tevredenheid van treinreizigers zit in de lift (05/07/2019 - Het Belang van Limburg)

De tevredenheid van de reizigers over de NMBS stijgt dit jaar fors. In de eerste vijf maanden van het jaar gaf 66,3 procent van de ondervraagde klanten het Belgische spoorbedrijf een score van 7 op 10 of meer. Dat blijkt uit de resultaten van de tevredenheidsenquête die De Tijd kon inkijken. Met twee tevreden reizigers op de drie behaalt de NMBS de beste score sinds 2015, toen de meetmethode werd ingevoerd. [naar artikel]


3. Tevredenheid treinreizigers hoogst sinds 2015 (05/07/2019 - De Tijd)

01:01 Twee op de drie klanten is dit jaar tevreden over de NMBS dankzij de verbeterde stiptheid van de treinen. [naar artikel]


4. Tevredenheid treinreizigers het hoogst sinds 2015 (05/07/2019 - Het Laatste Nieuws)

De tevredenheid van de reizigers over de NMBS stijgt dit jaar fors. In de eerste vijf maanden van het jaar gaf 66,3 procent van de ondervraagde... [naar artikel]


5. Tevredenheid treinreizigers het hoogst sinds 2015: treinbegeleiders goed rapport, stiptheid en ticketprijzen bungelen onderaan (05/07/2019 - De Morgen)

De tevredenheid van de reizigers over de NMBS stijgt dit jaar fors. In de eerste vijf maanden van het jaar gaf 66,3 procent van de ondervraagde klanten het Belgische spoorbedrijf een score van 7 op 10 of meer. Dat blijkt uit de resultaten van de tevredenheidsenquête die De Tijd kon inkijken. Met twee tevreden reizigers op de drie behaalt de NMBS de beste score sinds 2015, toen de meetmethode werd ingevoerd. [naar artikel]


6. Aline (28) zit meer dan 3 uur vast in lift: “Brandweer moest lift letterlijk openbreken om me te bevrijden” (03/02/2021 - Het Laatste Nieuws)

“Enkele schokken en dan niets meer, ik had meteen door dat er iets niet klopte.” Aline Willemyns, een 28-jarige vrouw uit Ardooie, moest maandagavond wel heel veel geduld opbrengen voor ze na haar thuiskomst weer uit de lift kon stappen. Het ding blokkeerde en bleek zo nukkig dat er voor de brandweer na liefst 3 uur niets anders opzat dan de grove middelen te gebruiken. [naar artikel]


7. Station Gent-Dampoort heeft nu een lift: "Meer comfort voor treinreizigers terwijl roltrap hersteld wordt" (03/05/2021 - VRT NWS)

In het station Gent-Dampoort is een lift geïnstalleerd om vlot naar de perrons te kunnen. Dat was al een tijd niet mogelijk omdat de roltrap er defect is. De treinreizigers zijn tevreden, maar kijken toch uit naar het moment dat de roltrap weer werkt. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!