Het was opnieuw een zwart weekend op de weg, met verschillende dodelijke ongevallen. Ook de jaarcijfers tonen dat het verkeer er allerminst veiliger op wordt. Experts dringen aan op een grondige hertekening van het beleid, met concrete voorstellen. ‘Twee weken op water en brood is een pak efficiënter dan een boete die niet wordt geïnd.’ [naar artikel]
Gwendolyn Rutten ergert zich blauw aan de Twittercampagne van N-VA. "Beeld je eens in dat burgers de uitspraak van een rechter niet zouden respecteren?" [naar artikel]
Een verbod op glyfosaat is goed bedoeld, maar ongegrond, schrijft Stijn Bruers. Er bestaan effectievere campagnes. 'We moeten streven naar een voedselproductie met minder of geen dieren en minder of geen land.' The post ‘Stop met campagnes tegen glyfosaat en voer meer campagnes tegen vlees, eieren en melk’ appeared first on Knack. [naar artikel]
Het was opnieuw een zwart weekend op de weg, met verschillende dodelijke ongevallen. Ook de jaarcijfers tonen dat het verkeer er allerminst veiliger op wordt. Experts dringen aan op een grondige hertekening van het beleid, met concrete voorstellen. ‘Twee weken op water en brood is een pak efficiënter dan een boete die niet wordt geïnd.’ [naar artikel]
De uitspraak van Rode Duivel Thomas Meunier, dat hij holebi-ploegmaats zou afraden uit de kast te komen, wekt verbazing bij Voetbal Vlaanderen. De federatie van Vlaamse amateurclubs voert al jaren campagnes voor diversiteit en hoopt op een dag een profvoetballer te vinden die op de barricades springt. “We hebben nood aan een Vlaamse Carl Nassib.” [naar artikel]
Voor de vijfde keer in vier jaar kiezen de burgers van Israël vandaag een nieuw parlement. Voor veel Joodse Israëliërs draait het om de vraag of Benjamin Netanyahu kan terugkeren als premier of niet. De peilingen geven hem een kleine kans om een meerderheidsblok bij elkaar te puzzelen, de kaarten voor een anti-Netanyahu-blok liggen minder goed. Voor de relaties met de Palestijnen, zeker op de Westelijke Jordaanoever, maakt het relatief weinig uit wie er wint. [naar artikel]
Een paar dingen hebben modellen die het Amerikaanse lingeriemerk Victoria’s Secret aanprijzen gemeen: lang haar, een strikt sport- en voedingsschema en een strak lichaam dat flink bewerkt is met Photoshop. Een anonieme medewerkster van het label, die door modesite Refinery 29 Sarah wordt genoemd, mocht de dames vroeger zelf retoucheren met het computerprogramma. Ze verklapt waaraan allemaal wordt gesleuteld in het belang van de verkoopcijfers. [naar artikel]
Wat hebben de bekende reclamecampagnes van Chanel, Calvin Klein en Victoria's Secret gemeen? Ze doen allemaal beroep op topmodellen die niet alleen supermooi en slank, maar vooral blank zijn. Dat pikt model Deddeh Howard niet langer en ze lanceerde het project 'Black Mirror' waarmee ze wil aantonen dat ze als zwart model evenveel impact kan hebben. [naar artikel]
Hoewel email door marketeers als een belangrijk instrument wordt bestempeld, wordt opmerkelijk vaak getwijfeld over de efficiëntie van het medium. Dat is de conclusie van een onderzoek van de Britse Direct Marketing Association (DMA) en het bedrijf Dotmailer. De onderzoekers stelden vast dat 95 procent van de marketeers email een belangrijk tot onmisbaar kanaal voor […] The post Ook marketeers twijfelen geregeld aan efficiëntie email-campagnes appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.