Een dag voor het drieluik in de Alpen zat het er al even bovenarms op tussen Jumbo-Visma (de ploeg van nummer drie Steven Kruijswijk) en Team Ineos (van nummer twee Geraint Thomas en nummer vijf Egan Bernal). Toen Luke Rowe (Team Ineos) in de slotkilometers het Jumbo-Visma-treintje langs rechts wilde inhalen werd hij tot tweemaal toe in de kant gereden door Tony Martin (Jumbo-Visma). De wedstrijdjury besliste om 19u20 om de twee renners uit de Tour te zetten. [naar artikel]
Een dag voor het drieluik in de Alpen zat het er al even bovenarms op tussen Jumbo-Visma (de ploeg van nummer drie Steven Kruijswijk) en Team Ineos (van nummer twee Geraint Thomas en nummer vijf Egan Bernal). Toen Luke Rowe (Team Ineos) in de slotkilometers het Jumbo-Visma-treintje langs rechts wilde inhalen werd hij tot tweemaal toe in de kant gereden door Tony Martin (Jumbo-Visma). De wedstrijdjury besliste om 19u20 om de twee renners uit de Tour te zetten. [naar artikel]
Een fietswissel, kettingproblemen, geen info over de tijdsverschillen. Als apotheose van de Giro was de tijdrit naar Monte Lussari een onvervalste nagelbijter. Reconstructie van een doldwaze dag. “De wissel alleen hebben we zeven of acht keer geoefend.” [naar artikel]
Maxime Martin (31) rijdt in 2018 voor Aston Martin. De voormalige BMW-piloot zal met zijn nieuwe wagen, de Vantage GTE, in het WK uithouding (WEC) aantreden. Dat raakte dinsdag bekend. [naar artikel]
Eén jengelend kind op de achterbank kan al danig op de zenuwen van de bestuurder werken, laat staan drie. Jake White uit Ohio kan erover [naar artikel]
Een maand na de sluiting van de Kaasboerin staat Deurne opnieuw in rep en roer. Oorzaak: het verdwijnen van skipiste Zondal. Dat die moet wijken voor een zwembad - vermoedelijk Plopsaqua - zorgt voor heel wat ongenoegen. Ook het mobiliteitsaspect baart de Deurnenaar zorgen. [naar artikel]
De luchthavens van Charleroi en Brussel hebben een enorm potentieel, maar als dat niet wordt ontwikkeld zullen het de buitenlandse luchthavens zijn 'die profiteren van ons dom Belgisch gekrakeel', aldus Jean-Jacques Cloquet, topman van Brussels South Charleroi Airport (BSCA) tijdens een lunch in zakenclub Cercle de Lorraine. [naar artikel]
De luchthavens van Charleroi en Brussel hebben een enorm potentieel, maar als dat niet wordt ontwikkeld zullen het de buitenlandse luchthavens zijn “die profiteren van ons dom Belgisch gekrakeel”, aldus Jean-Jacques Cloquet, topman van Brussels South Charleroi Airport (BSCA) tijdens een lunch in zakenclub Cercle de Lorraine. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.