Waarom zou je nog betalen voor ‘klassiek’ bellen en sms’en, als je een groot deel van die diensten gewoon ‘gratis’ via apps en het internet krijgt?... [naar artikel]
Waarom zou je nog betalen voor ‘klassiek’ bellen en sms’en, als je een groot deel van die diensten gewoon ‘gratis’ via apps en het internet krijgt?... [naar artikel]
Waarom zou je nog betalen voor ‘klassiek’ bellen en sms’en, als je een groot deel van die diensten gewoon ‘gratis’ via apps en het internet krijgt?... [naar artikel]
De inflatie bereikt een recordhoogte, maar mobiele telefonie hoeft niet per se duur te zijn. Integendeel, telecomdiensten ontspringen de dans en worden zelfs goedkoper. Toch als je op zoek gaat naar de voordeligste provider. Mijntelco.be bezorgt een overzicht van de abonnementen waarmee je het goedkoopste af bent. [naar artikel]
Steeds meer mensen bellen vandaag via populaire communicatieapps als WhatsApp of Messenger. Daarvoor heb je uiteraard (veel) mobiele data nodig. Is het als consument voordelig om enkel nog te bellen via mobiel internet en alle andere diensten in je abonnement overboord te gooien? Mijntelco.be zocht het uit. [naar artikel]
Wie met het openbaar vervoer pendelt naar het werk of naar school, heeft al snel behoorlijk wat tijd te doden. Behoor jij tot de pendelaars die beroep doen op hun smartphone voor entertainment onderweg? Dat doe je zorgeloos, tot je een bericht krijgt dat 90 procent van je mobiel internet is opgebruikt. Geen nood: zoiets kan je voorkomen met het juiste abonnement. Hoe kies je dat? En wat zijn de beste keuzes op de markt? Mijntelco.be zocht het uit. [naar artikel]
Maandag is het exact vijftig jaar geleden dat de Amerikaanse ingenieur Martin Cooper het allereerste gsm-gesprek voerde. Met een toestel zo groot en zo zwaar als een baksteen, waarvoor je – toen het op de markt kwam – het equivalent van 10.000 euro moest betalen. Een halve eeuw later is duidelijk hoe groot de impact van de mobiele revolutie is geweest. En Cooper zelf? Die heeft een beetje spijt. [naar artikel]
Proximus bevestigt dat er problemen zijn met het mobiele netwerk. Klanten slagen er niet in te bellen, berichten te sturen of te surfen. "Onze technische teams draaien op volle toeren om het probleem zo snel mogelijk op te lossen", laat het telecombedrijf weten via Twitter. [naar artikel]
Misschien heb je zelf al eens de kapitale fout gemaakt en de mobiele data van je smartphone ingeschakeld in het verkeerde land. Binnen de EU zorgt dat niet voor problemen, maar we durven al eens vergeten dat pakweg Zwitserland niet tot de EU behoort – en dat roaming er al snel handenvol geld kost. Independer.be wapent je met tips. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.