Facebook lanceert 'Off-Facebook Activity', dat gebruikers toelaat hun surfgedrag op andere applicaties en websites los te koppelen van hun... [naar artikel]
Facebook lanceert 'Off-Facebook Activity', dat gebruikers toelaat hun surfgedrag op andere applicaties en websites los te koppelen van hun Facebook-account. ‘We zullen niet weten welke websites je hebt bezocht of wat je daar hebt gedaan, en we zullen geen data die je loskoppelt, gebruiken om advertenties naar jou te richten op Facebook, Instagram of Messenger’, klinkt het. [naar artikel]
Heel wat Telenet-klanten krijgen, als ze binnenkort naar de SBS-zenders Vier, Vijf of Zes kijken, gepersonaliseerde reclame voorgeschoteld. Die zal niet alleen gebaseerd zijn op het kijk- en surfgedrag, maar ook op de aankopen in de winkel. Dat schrijven Het Nieuwsblad en De Standaard vandaag. [naar artikel]
“Het koninklijk besluit waarbij de prijs voor een gepersonaliseerde nummerplaat op 1.000 euro wordt teruggebracht, wordt vandaag in het Belgisch Staatsblad bekendgemaakt”, zo laat de minister van Mobiliteit François Bellot (MR) vrijdag weten. Het nieuwe tarief wordt op 4 december van toepassing. [naar artikel]
Vlaams minister van Mobiliteit Ben Weyts (N-VA) wil in de toekomst gepersonaliseerde verkeersinformatie doorsturen via de smartphone of de interne... [naar artikel]
Wie zich een computer wil aanschaffen in een van de Oxfam winkels, kan vanaf nu een speciale "Child Focus editie" kopen. Voor twee euro extra, krijg je dan een informatief pakket over veilig internetten voor kinderen. Dat kinderen nog meer informatie over veilig internetten kunnen gebruiken, blijkt uit cijfers van de organisatie: de klachten over seksuele integriteit die bij Child Focus binnenkomen, blijven jaar na jaar stijgen. [naar artikel]
Het kabelbedrijf begint in november met een test met reclamespotjes op tv die afgestemd zijn op het profiel van de kijker. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.