13:55 Het Amerikaanse e-sigarettenmerk Juul is over twee weken verkrijgbaar in ons land. De ‘rookstick’ is een zakelijk succes, maar oogst ook kritiek van gezondheidswerkers. [naar artikel]
Zonet is de actie #ikkoopbelgisch van het Flanders Fashion Institute van start gegaan. Op hun website vind je nu een lange lijst met Belgische modemerken terug en daartussen zitten ook heel wat merken die zich op kinderen focussen. Nu het nieuwe schooljaar dat van start is gegaan, kijken we even welke trends momenteel hip zijn bij de allerjongsten. [naar artikel]
01:06 Trendy werkplekken voor freelancers en jonge bedrijven schieten als paddenstoelen uit de grond. De Nederlandse formules Tribes en Spaces strijken neer in Brussel en lonken naar Antwerpen en Gent. [naar artikel]
De Brusselse zangeres Angèle heeft een relatie met een vrouw. Opmerkelijk, want voordien was ze enkel samen met mannen. “Niemand is 100% hetero of homo”, klinkt het. Onlangs werd Angèle al kussend gespot met een vrouw, de Parijse YouTube-ster Marie Papillon. Volgens de Franse media was dat geen eenmalig feit en vormen de twee nu […] Het bericht Belgische zangeres plots samen met vrouw: “Ze is een hippe vogel” verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Wielrennen is geen mannensport meer. Het aantal vrouwen dat een stalen ros bestijgt, tikt gestaag aan, en daarmee ook het aantal merken dat mooie wielerkleding maakt voor koersende dames. Deze Belgische merken voor en door vrouwen rijden vooraan het peloton. [naar artikel]
Textielbedrijven zijn grote boosdoeners voor het milieu, daarom is circulaire mode steeds meer in opmars. Het Belgische bedrijf 'be the fibre’ is een nieuw, duurzaam initiatief op de markt dat een tweede leven geeft aan onbruikbare afdankertjes. Dankzij een innovatieve techniek maken ze unieke accessoires van oude kleren, die anders verbrand zouden worden en zo een negatieve impact op het milieu zouden hebben. [naar artikel]
Een tas om te shoppen, en eentje om drankjes fris mee te houden. Een paar sandalen voor lange wandelingen, en een paar laarzen om mee te flaneren. Multifunctioneel, deze shopbuit. En kleurrijk, dat ook. [naar artikel]
01:30 De drie broers achter het Belgische brillenlabel Theo stappen voor 40 procent in het kapitaal van hun sectorgenoot Komono. Beide merken worden gedragen door tal van celebrity's. [naar artikel]
Een pet voor coole daddies, een hippe tas van Belgische makelij en een gouden flesopener: wij tippen je de leukste vaderdagcadeautjes. Leve papa! [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.