Volkswagen heeft de productieversie van de ID.3 onthuld. De volledig elektrische auto, die ongeveer de grootte heeft van een Golf, is bij onze... [naar artikel]
De meesten onder ons zien zichzelf hoogstwaarschijnlijk niet als onbetrouwbaar of onoordeelkundig. [naar artikel]
Volkswagen komt met een “elektrische wagen voor het volk”. Het Duitse automerk wil vanaf 2026 de ID.2 op de markt brengen, die ongeveer het formaat heeft van de Polo en waarvan het basismodel minder dan 25.000 euro zou kosten. [naar artikel]
Na de Volkswagen Passat vorige maand, stelt het Duitse automerk nu nog een nieuwe generatie van één van zijn modellen voor: de Tiguan. Onze mobiliteitsexpert Brecht Vanhaelewyn bestudeerde het nieuwe ontwerp en ging na wat Volkswagen aan de gouden formule van zijn populairste model veranderde: “Vernieuwen zonder aan aantrekkingskracht in te boeten, dat kan Volkswagen als de beste.” [naar artikel]
Na de Volkswagen Passat vorige maand, stelt het Duitse automerk nu nog een nieuwe generatie van één van zijn modellen voor: de Tiguan. Onze mobiliteitsexpert Brecht Vanhaelewyn bestudeerde het nieuwe ontwerp en ging na wat Volkswagen aan de gouden formule van zijn populairste model veranderde: “Vernieuwen zonder aan aantrekkingskracht in te boeten, dat kan Volkswagen als de beste.” [naar artikel]
Na een dag van kritiek heeft minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke (sp.a) de vlucht vooruit genomen: hij maakt de adviezen openbaar die geleid hebben tot de beslissing op 30 oktober om ook de niet-essentiële winkels te sluiten. Onrechtstreeks zet hij daarmee zijn eigen uitspraak recht die suggereerde dat die sluiting er vooral was gekomen om een schokeffect te creëren. [naar artikel]
Nu Volkswagen de productie van de Beetle stopzet, de laatste telg uit de Kever-familie, lijkt het succesverhaal definitief uit. De auto voor het volk was de laatste jaren te veel een nicheproduct geworden. [naar artikel]
De Duitse autobouwer wil er vanaf 2021 elektrische wagens bouwen, als onderdeel van een plan om jaarlijks een miljoen elektrische wagens te verkopen tegen 2025. “Volkswagen moet in Noord-Amerika van een niche-aanbieder evolueren tot een relevante en winstgevende volumefabrikant”, verklaarde VW-topman Herbert Diess. [naar artikel]
Er moeten snel veel meer e-auto’s komen, nu Europa afkoerst op veel strengere CO2-normen. Ook Duitse fabrikanten zullen eraan moeten. Kunnen zij... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.