Verschillende klanten van BNP Paribas Fortis ondervinden problemen met diensten van de bank, zo blijkt uit meldingen op sociale media. De bank... [naar artikel]
BNP Paribas Fortis had vandaag een hele tijd problemen met de website, app en geldautomaten, nadat er iets was misgelopen tijdens een technische... [naar artikel]
De website, de app en het callcenter van BNP Paribas Fortis waren woensdag een tijdlang niet bereikbaar door van technische problemen. Dat heeft een woordvoerder van de bank bevestigd. [naar artikel]
14:20 Verschillende klanten van BNP Paribas Fortis ondervinden problemen met diensten van de bank, zo blijkt uit meldingen op sociale media. [naar artikel]
Easy Banking, het platform voor digitaal bankieren van BNP Paribas Fortis, is al enkele uren niet beschikbaar door een technisch probleem. Dat... [naar artikel]
Klanten van BNP Paribas Fortis konden vandaag enkele uren lang niet internetbankieren. Zowel ‘Easy Banking Web’ als de bijhorende app waren vanaf... [naar artikel]
Zowat 4 miljoen klanten van BNP Paribas Fortis krijgen tegen het einde van het jaar een nieuwe bankkaart. De bank stapt voor haar debetkaart over van Maestro naar Visa, maar die overschakeling loopt niet overal vlekkeloos. Dat bericht Het Belang van Limburg maandag en wordt aan Belga bevestigd door BNP Paribas Fortis-woordvoerster Hilde Junius. [naar artikel]
The post BEKIJK – Z-Beurs: Philippe Gijsels (BNP Paribas Fortis) over inflatie, jobs en de problemen op de Rode Zee appeared first on Trends. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.