Zoals de supermarkt doet in een fysieke winkel, proberen webshops ons online te verleiden tot kopen. En veel van die verkooptrucs lijken erg op die... [naar artikel]
Elke dag opnieuw vragen lezers om hulp omdat ze een bestelling bij een webshop niet aankrijgen. In 9 op de 10 gevallen gaat het om een webshop met extensie .nl. Als we één wens mogen doen, beste lezer, dan is het dit: koop nooit op een dergelijke webshop, tenzij u hem kent en weet dat hij betrouwbaar is. [naar artikel]
De online verkoop bij de zelfstandige handelaar is duidelijk over de coronapiek heen. Twee jaar na de enorme boost blijkt de e-commerce voor een aantal lokale retailers een tijdelijk initiatief te zijn geweest. Voor amper vier op de tien zelfstandigen en kmo’s is de webshop rendabel. De grote boosdoener? De verpletterende buitenlandse internetgiganten. “Neem ik een nieuw merk in assortiment, zal ik altijd eerst nagaan of dit ook bij Zalando te vinden is, grote kans dat het een no-go wordt.” [naar artikel]
Persoonlijke vriend van koningen. Amoureus gelinkt aan prinsessen en actrices. Schatrijk op zijn veertigste, en dan moest hij nog begínnen aan zijn thee-imperium. Succes generen was Sir Thomas Liptons cup of tea. Maar in zijn chique Osidge-mansion in Southgate, Londen, hield hij angstvallig een groot geheim verborgen. [naar artikel]
We bezoeken gemiddeld drie keer per week de supermarkt. En lang niet alleen om eieren, boter en kaas te kopen zoals vroeger, in een buurtwinkeltje.... [naar artikel]
De tijd dat mensen een auto kochten op het Autosalon, is al lang voorbij. Wie vandaag richting Heizel trekt, komt misschien wel in contact met een... [naar artikel]
Booking.com gaat mensen niet meer onder druk zetten door te zeggen dat er maar één kamer meer beschikbaar is én gaat duidelijke totaalprijzen aangeven. De boekingsite heeft zes maanden om het in orde te brengen, zegt Europees commissaris Didier Reynders. [naar artikel]
Dure A-merken op ooghoogte, aanbiedingen die inspelen op ons gemoed en promoties die je meer laten kopen dan je van plan was. Wie naar de supermarkt trekt, kweekt best een olifantenhuid om aan al de verlokkingen te weerstaan. Wij gingen winkelen met consumentenpsycholoog Patrick Wessels, zodat jij straks moeiteloos de verkooptrucs van de supermarkten doorziet. [naar artikel]
Het doel van supermarkten? Jou zo veel mogelijk producten doen kopen. En dat doen ze met subtiele en minder subtiele trucjes. Van melk die op een onlogische plaats staat tot kunstmatige broodlucht. En de groenten en fruit staan ook niet zomaar vaak als eerste in de winkel. Wij zetten de verkooptrucs van de supermarkten op een rijtje die klanten met meer naar buiten doen wandelen dan ze van plan waren. [naar artikel]
Dure A-merken op ooghoogte, aanbiedingen die inspelen op ons gemoed en promoties die je meer laten kopen dan je van plan was. Wie naar de supermarkt trekt, kweekt best een olifantenhuid om aan al de verlokkingen te weerstaan. Wij gingen winkelen met consumentenpsycholoog Patrick Wessels, zodat jij straks moeiteloos de verkooptrucs van de supermarkten doorziet. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.