01:01 De spoorwegnetbeheerder Infrabel legt een nieuw plan op tafel om een tweede spoortunnel te boren langs de Brusselse Noord-Zuidverbinding. Kostprijs: 2 miljard euro. [naar artikel]
Spoorwegnetbeheerder Infrabel legt een plan op tafel om een tweede spoortunnel te boren langs de Brusselse Noord-Zuidverbinding. Dat blijkt uit documenten die op de raad van bestuur kwamen en die De Tijd kon inkijken. [naar artikel]
Spoorwegnetbeheerder Infrabel ziet mogelijkheden in een tweede spoortunnel langs de Brusselse Noord-Zuidverbinding. Dat blijkt uit documenten die die De Tijd kon inkijken. Woordvoerder Thomas Baeken relativeert: de documenten bevatten een hele reeks mogelijke toekomstpistes, maar voorlopig zijn die niet meer dan hypothetisch. [naar artikel]
De waterlekken die voor enige vertraging zorgden bij de herstellingswerken die spoornetbeheerder Infrabel uitvoert op de sporen in de spoortunnel tussen Brussel-Noord en Brussel-Schuman zijn onder controle. De heropening blijft voorzien op maandag 18 september. Gisteren werd bekend dat de waterlekken die voor water op het spoor zorgden nog tot dinsdag voor overlast zorgden in […] [naar artikel]
Spoorwegnetbeheerder Infrabel ziet mogelijkheden in een tweede spoortunnel langs de Brusselse Noord-Zuidverbinding, al gaat het om een heel prille toekomstpiste. Woordvoerder Thomas Baeken relativeert het bericht dat in De Tijd verscheen: het gaat om niet meer dan een hypothese. [naar artikel]
Op 1 juni was hij al plechtig ingehuldigd, nu is hij ook officieel in gebruik: de Gotthard Base Tunnel. Met een lengte van 57 kilometer is deze spoortunnel onder de Zwitserse Alpen de langste ter wereld. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.