13:02 Facebook wil volgend jaar de ‘virtuele wereld’ Horizon lanceren. Het is een soort digitale wereld die toegankelijk is via de VR-headsets van Facebooks dochterbedrijf Oculus. [naar artikel]
Met één virtueel concert bereikt Camille evenveel fans als in vijf volle Lotto Arena’s. Naar een concert in de VS, zonder dat u zich verplaatst: onmogelijk? Zulke virtuele realiteit is dichterbij dan we denken. Herinner u Pokémon Go, waarbij mensen de straat op gingen om Pokémon te vangen. Of Fortnite. En dat is nog maar ’n begin. “De metaverse is nu al ’n miljoenen-business”, vertelt Pieter Van Leugenhagen aan ‘Dag Allemaal’. [naar artikel]
22:16 Facebook brengt begin volgend jaar een nieuwe headset voor virtuele realiteit (VR) uit. De Oculus Go heeft geen afzonderlijke computer nodig noch een smartphone, zei topman Mark Zuckerberg gisteren. [naar artikel]
22:55 Mark Zuckerberg, de topman van Facebook, blijft investeren in virtuele realiteit. Een nieuwe VR-headset moet gebruikers toelaten natuurlijk te bewegen in welke VR-toepassing dan ook. [naar artikel]
20:56 Fitnessen is een van de leukste dingen die u kunt doen in de virtuele realiteit. Zeker nu er headsets zijn die u toelaten vrij te bewegen, zonder gehinderd te worden door kabels. Facebook lanceerde ee... [naar artikel]
Ooit was Japan dé pionier, bakermat en voortrekker van de videogame-industrie. Sony, SEGA, Nintendo, Atari en Namco veroverden de wereld. Eerst [naar artikel]
Consumenten die één keer met virtuele realiteit in contact zijn gekomen, zijn meestal overtuigd van de waarde van het product. Dat blijkt uit een enquête van het bedrijf YuMe bij meer dan achthonderd consumenten in de Verenigde Staten, waarin gepolst werd naar de interesse voor immersieve technologie, die de grenzen tussen reële en gesimuleerde werelden […] The post Consument raakt makkelijk in de ban van virtuele realiteit appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.