Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Laatste Nieuws

Fonds Emilie Leus lanceert sensibiliseringscampagne met ‘Marcske’ in de hoofdrol: “In wijn zit satan”

25/12/2019 - 11:36
"Omdat deze periode er een vol feesten en recepties is, heeft het Fonds Emilie Leus een nieuwe sensibiliseringscampagne gelanceerd rondom dronken..."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Fonds Emilie Leus lanceert nieuwe sensibiliseringscampagne met ‘Marcske’ in de hoofdrol: “In wijn zit satan” (25/12/2019 - Het Laatste Nieuws)

Omdat deze periode er een vol feesten en recepties is, heeft het Fonds Emilie Leus een nieuwe sensibiliseringscampagne gelanceerd rondom dronken... [naar artikel]


2. Fonds Emilie Leus lanceert sensibiliseringscampagne met ‘Marcske’ in de hoofdrol: “In wijn zit satan” (25/12/2019 - Het Laatste Nieuws)

Omdat deze periode er een vol feesten en recepties is, heeft het Fonds Emilie Leus een nieuwe sensibiliseringscampagne gelanceerd rondom dronken... [naar artikel]


3. Allerlaatste ‘Run for Emilie’. “Maar het Fonds Emilie Leus blijft uiteraard sensibiliseren voor veiliger verkeer” (11/03/2023 - Het Laatste Nieuws)

De Run for Emilie Leus is aan haar allerlaatste editie toe. Familie, vrienden, fans, supporters en sympathisanten hebben de voorbije samen jaren 2 keer rond de wereld gelopen ter nagedachtenis van Emilie Leus, en zo gestreden voor meer verkeersveiligheid. Het Fonds Emilie Leus blijft uiteraard wel bestaan, maar lopen voor Emilie, dat gebeurt op 16 april voor de laatste keer. [naar artikel]


4. ‘Run for Emilie’ vindt nog één keer plaats: “Maar het Fonds Emilie Leus blijft uiteraard sensibiliseren voor veiliger verkeer” (11/03/2023 - Het Laatste Nieuws)

De Run for Emilie Leus is aan haar allerlaatste editie toe. Familie, vrienden, fans, supporters en sympathisanten hebben de voorbije samen jaren 2 keer rond de wereld gelopen ter nagedachtenis van Emilie Leus en zo gestreden voor meer verkeersveiligheid. Het Fonds Emilie Leus blijft uiteraard wel bestaan, maar lopen voor Emilie, dat gebeurt op 16 april voor de laatste keer. [naar artikel]


5. Antwerpen lanceert sensibiliseringscampagne rond kinderen in het verkeer (01/09/2017 - Metro)

De Antwerpse lokale politie en de stad Antwerpen hebben vandaag een campagne gelanceerd om aandacht te vragen voor de veiligheid van schoolgaande kinderen in het verkeer. “Word ook mijn maat op straat” laat vier bekende Antwerpenaren en vier acteurs en actrices uit de populaire jeugdserie “Ghost Rockers” kinderen begeleiden op weg naar school. Samen met […] [naar artikel]


6. Politie Antwerpen lanceert nieuwe sensibiliseringscampagne tegen online-oplichting (04/11/2022 - VRT NWS)

Politiezone Antwerpen heeft samen met de stad een nieuwe sensibiliseringscampagne tegen cybercriminaliteit voorgesteld. In korte filmpjes deelt acteur Sven de Ridder onder de noemer van “Verse Phish” enkele concrete tips zodat mensen zich beter kunnen weren tegen online-oplichting. Daarnaast zullen er ook posters in de stad hangen. [naar artikel]


7. Balthasar Boma lanceert in Antwerpen zijn Boma Cervela Pikant, ook Marcske heeft een verrassing in petto (10/12/2017 - Gazet van Antwerpen)

“Mes copains, neemt en eet hier allen van, want dit is mijn worst.” Met deze legendarische woorden lanceerde Balthasar Boma zondagmiddag zijn Boma Cervela Pikant. De bezoekers van Winterbar 2512 aan de overdekte ijspiste op de Antwerpse Groenplaats konden de nieuwe frituursnack in primeur proeven. Reporter Marc Vertongen van Radio Hallo had zelf ook een nieuwtje. “Terwijl mijnheer Boma zijn cervela voorstelt, presenteer ik mijn balletjes in tomatensaus. Zowel de worst van mijnheer Boma als mijn ballen liggen vanaf maandag in duizenden frituren over het hele land.” [naar artikel]


8. Unia zet stemrecht van personen met handicap centraal in nieuwe sensibiliseringscampagne (30/11/2017 - Metro)

Stemmen is een grondrecht, een onbetwistbare pijler van de democratie en het burgerschap, en het geldt voor iedereen. Die boodschap stelt Unia centraal in een nieuwe sensibiliseringscampagne naar aanleiding van de “Internationale dag van de rechten voor mensen met een handicap” op 3 december. Unia vraagt ook een veel duidelijkere en uniforme regeling voor de […] [naar artikel]


9. Pro League voert sensibiliseringscampagne tegen darmkanker (15/02/2018 - Het Belang van Limburg)

De komende twee speeldagen in de Jupiler Pro League (1A) en de Proximus League (1B) zullen de profclubs in samenwerking met de vzw Stop Darmkanker wijzen op het belang van screening en preventie van darmkanker. Dat laat de Pro League donderdag weten. [naar artikel]


10. Slechts 58% architecten lichten correct in: Peeters vraagt nieuwe sensibiliseringscampagne (25/06/2018 - Het Laatste Nieuws)

Minister van Economie Kris Peeters (CD&V) vraagt de Ordes van Architecten een nieuwe sensibiliseringsactie op poten te zetten onder hun leden. Hij... [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!