Onafhankelijk onderzoek toont aan dat de kost van fraude met digitale reclameboodschappen vele malen hoger is dan de reclamesector beweert. Dat meldt de Britse zakenkrant The Financial Times. Valse clicks zijn al jaren een probleem voor de online reclame-industrie. Dat is wanneer adverteerders denken dat hun advertenties veel verkeer naar de betreffende websites genereert. Maar […] The post Valse kliks op online advertenties kost bedrijven ‘tientallen miljarden’ per jaar. appeared first on Business AM. [naar artikel]
In volle storm over de Paradise Papers blijkt minister van Financiën Johan Van Overtveldt in gesprek te zijn met fiscaal paradijs Andorra over een mogelijke belastingdeal. Zo’n verdrag zou handig kunnen zijn voor ondernemingen om hun financiële activiteiten zo te spreiden over ons land en het ministaatje in de Pyreneeën dat ze minimaal belastingen betalen. [naar artikel]
Na online lessen zijn heel wat studenten nu online examens aan het afleggen. Maar het is vooral het sociale contact dat het grote gemis is in deze coronatijden. Daarom wordt er nu ook samen geblokt aan de PXL in Hasselt via webcam of online platform. [naar artikel]
Procter & Gamble heeft de voorbije drie maanden 85 miljoen euro minder uitgegeven voor klassieke reclames op het internet met weinig gevolgen voor de verkoopcijfers. Is het einde van de reclamebanners nabij? [naar artikel]
De Amerikaanse multinational Procter & Gamble (P&G) heeft het voorbije kwartaal op zijn digitale reclamebudgetten een besparing tussen 100 miljoen dollar en 140 miljoen dollar doorgevoerd. Dat heeft Jon Moeller, financieel directeur van het Amerikaanse concern, gezegd naar aanleiding van de voorstelling van de resultaten over het vierde kwartaal van de onderneming. De beslissing om […] The post Tegenvallende klikcijfers: Procter & Gamble schrapt 40% online advertenties appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
De digitale revolutie heeft heel de reclamesector op z’n kop gezet. ‘Klassieke’ spelers krijgen gigantische klappen. Dat bleek woensdag op de beurs van Londen, waar het aandeel WPP van het grootste reclamekantoor ter wereld liefst 10,9 procent verloor op één dag. Een daling die al een heel jaar bezig was, ging ineens razendsnel. Het was een duidelijk […] The post Er iets totaal rot is in de wereld van (online) advertenties: aandeel WPP gaat 10% lager op één dag appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
Voor een bedrag van ongeveer 1.000 dollar aan advertenties op mobiele applicaties kan het leven van een persoon online volledig worden ontleed. Dat blijkt uit onderzoek van wetenschappers aan de University of Washington. Getoond wordt dat het ecosysteem van de online reclame-infrastructuur relatief gemakkelijk kan worden gebruikt om persoonlijke informatie van een doelwit te verzamelen. […] The post 1.000 dollar aan online advertenties volstaan om alles over jou te weten appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
Unilever dreigt zijn advertenties terug te trekken als sociale media en websites niet in actie komen tegen content die 'de samenleving verdeelt'. Maar kan deze multinational wel eisen stellen aan Facebook, Twitter of Google? [naar artikel]
Unilever dreigt zijn advertenties terug te trekken als sociale media en websites niet in actie komen tegen content die 'de samenleving verdeelt'. Maar kan deze multinational wel eisen stellen aan Facebook, Twitter of Google? [naar artikel]
De Belgische consumenten besteden het meeste aandacht aan reclame die afgespeeld wordt tijdens een bioscoopbezoek. Reclame op televisie wordt minder bekeken, terwijl print-advertenties en online advertenties het minst worden bekeken. Dat blijkt uit een onderzoek van onderzoeksbureaus Lumen en Profacts. Door de resultaten van het onderzoek krijgt de prijs die een adverteerder betaalt om een […] Het bericht Reclame in bioscoop wordt het meest bekeken, online advertenties het minst verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.