Procter & Gamble heeft de voorbije drie maanden 85 miljoen euro minder uitgegeven voor klassieke reclames op het internet met weinig gevolgen voor de verkoopcijfers. Is het einde van de reclamebanners nabij? [naar artikel]
Onderzoekers van New York University concluderen dat de Amerikaanse president Donald Trump binnen de Verenigde Staten de grootste politieke... [naar artikel]
De entertainmentgigant Disney vermindert zijn uitgaven aan Facebook-advertenties ‘dramatisch’ door onder andere geen reclame meer te maken voor de streamingdienst... The post ‘Grootste Facebook-adverteerder Disney haalt alle reclame voor Disney+ van Facebook’ appeared first on Business AM. [naar artikel]
07:28 De Belgische politieke partijen hebben vorig jaar samen 5 miljoen euro uitgegeven aan reclame op Facebook en Instagram. [naar artikel]
De meeste partijen geven minder uit in de eerste weken van de sperperiode, maar PVDA steekt een tandje bij. [naar artikel]
Wie volgende week naar de krantenboer holt om daar het gloednieuwe Invader Magazine uit de rekken te plukken, komt van een kale kermis thuis. Het nieuwe games- en filmmagazine is het eerste volledig interactieve en uitsluitend digitale maandblad van Vlaanderen. [naar artikel]
Een nieuwe tv-zender jaagt het crisisgevoel op de advertentiemarkt niet weg. Terwijl VIER zich opmaakt voor zijn start op 17 september, kijken de adverteerders een stevige kat uit de boom. Van een te verwachten verschuiving van reclamebudgetten is er allerminst sprake. Jan Debackere [naar artikel]
Modeblad Elle België/Belgique ondergaat een fikse herstructurering. Geen unicum in de wereld der kranten en bladen, al lijken tegenwoordig vooral de zogenaamde vrouwenbladen in de klappen te delen. ‘De glossy verliest van grote concurrent Instagram.’ [naar artikel]
Het eerste wat je op Google ziet als je ‘Aalst carnaval’ intikt? Een advertentie van een Joodse diamantair die leidt naar een artikel waarin wordt gesuggereerd dat het feest antisemitisch is. Ethisch hacker Inti De Ceukelaire, zelf uit Aalst, roept nu op om zo veel mogelijk op de advertentie te klikken zodat het de adverteerder geld zou kosten. [naar artikel]
Tijdens een persmoment op donderdag 10 maart werd Fan2.be voorgesteld, een nieuwe sportwebsite met daaraan een businessmodel verbonden waarbij clubs en federaties via clicks inkomsten kunnen vergaren. Elke Vlaamse club en federatie kan kosteloos een fanpagina aanmaken. Voor het redactionele werk is er een samenwerking met de hogeschool PXL en het Tongerse productiehuis Brent.tv. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.