Een enquête bij de communicatie- en reclamesector in België toont aan dat mannen alomtegenwoordig zijn op sleutelposities. Dat schrijft Le Soir. Het beeld van de gladde reclamejongens is niet ver weg. Het gemiddelde profiel van personeel in de sector is een blanke man, Europeaan en Vlaming, heteroseksueel, hoogopgeleid en tussen de 18 en de 34 […] The post De Belgische reclamesector gedomineerd door mannen appeared first on Business AM. [naar artikel]
18:11 De gemiddelde winstmarge voor belastingen van de Belgische reclamebureaus stabiliseerde zich vorig jaar rond 14 procent. Niet royaal, maar een pak beter dan drie à vier jaar geleden. Dat blijkt uit ee... [naar artikel]
De werkomgeving in haar stad comfortabeler maken voor vrouwen: het is de topprioriteit van Satoko Kishimoto. Kishimoto, die jarenlang in Leuven heeft gewoond. Ze werd onlangs verkozen tot burgemeester van Suginami. Het district van de Japanse hoofdstad Tokio kreeg zo voor het eerst in de geschiedenis een vrouw als burgemeester. [naar artikel]
De Jury voor Ethische Praktijken inzake reclame (JEP), het zelfregulerend orgaan van de reclamesector, ziet geen graten in een reclamecampagne [naar artikel]
14:42 Als influencers op sociale media een commerciële boodschap posten, dan moeten ze daar melding van maken. Die aanbeveling legt de reclamesector zichzelf op. [naar artikel]
Eens algoritmes en Big Data beter dan wijzelf zullen weten wat best voor ons is zal de advertentiemarkt instorten. Omdat hij totaal overbodig zal zijn geworden. We leven in een aandachtseconomie. De bedoeling van platformen als Facebook, Instagram, YouTube, Google en andere Alibaba’s is om het publiek permanent gebiologeerd te houden met een niet aflatende … The post Big Data tekent het doodsvonnis van de reclamesector appeared first on Express. [naar artikel]
Met zijn nieuwe investeringsmaatschappij Duval Union wil reclamemaker André Duval geld en kennis pompen in opkomende bedrijven uit de 'advertising technology'- sector, die technologie en sociale netwerken slim aanwenden om merken in contact te brengen met consumenten. [naar artikel]
Dit jaar zullen adverteerders wereldwijd 84 miljard dollar besteden aan reclame op sociale media. Dat betekent een stijging met 20 procent tegenover vorig jaar. Dat blijkt uit een rapport van het mediabureau Zenith. Sociale media zullen met deze resultaten voor de eerste keer in de geschiedenis als reclamekanaal belangrijker worden dan de gedrukte media. De … The post Sociale platformen grotere reclamesector geworden dan gedrukte media appeared first on Express. [naar artikel]
16:12 Vluchten die niet vliegen of films die niet in de cinema spelen? Adverteerders maken er ook geen reclame voor. Het coronavirus raakt reclamebureaus en mediabedrijven midscheeps. 'Dit is erger dan 9/11... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.