De federale politie is op vraag van het parket van West-Vlaanderen een onderzoek gestart naar racisme. Na de zoekactie naar transmigranten aan de Belgische kust, nadat een bootje met transmigranten bij de overtocht naar Groot-Brittannië kapseisde, regende het haatdragende commentaren op sociale media. [naar artikel]
De federale politie is op vraag van het parket van West-Vlaanderen een onderzoek gestart naar racisme. Na de zoekactie naar transmigranten aan de Belgische kust, nadat een bootje met transmigranten bij de overtocht naar Groot-Brittannië kapseisde, regende het haatdragende commentaren op sociale media. Dinsdagochtend werd voor de kust van De Panne een zoekactie gestart naar […] Het bericht Onderzoek naar racisme op sociale media na zoekactie De Panne verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De federale politie is op vraag van het parket van West-Vlaanderen een onderzoek gestart naar racisme. Na de zoekactie naar transmigranten aan de... [naar artikel]
De federale politie is op vraag van het parket van West-Vlaanderen een onderzoek gestart naar racisme. Na de zoekactie naar migranten aan de Belgische kust, nadat een bootje met opvarenden bij de overtocht naar Groot-Brittannië kapseisde, regende het haatdragende commentaren op sociale media. [naar artikel]
De federale politie is op vraag van het parket van West-Vlaanderen een onderzoek gestart naar racisme. Na de zoekactie naar transmigranten aan de Belgische kust, nadat een bootje met transmigranten bij de overtocht naar het Verenigd Koninkrijk kapseisde, regende het haatdragende commentaren op sociale media. [naar artikel]
Ouders maken zich al langere tijd zorgen over de impact die sociale media zouden hebben op de mentale gezondheid van hun kinderen. Maar nieuw... [naar artikel]
Waar zijn de Russische fakenieuws-experts en trollenlegers, die zo goed waren in het zaaien van verdeeldheid? “De sociale media zijn nu een nationale bedreiging voor Rusland.” [naar artikel]
In het GO! Atheneum van Brussel is de informatiecampagne “Vibe Check” voorgesteld. Dat is een campagne om jongeren te leren bewuster om te gaan met sociale media, zoals Facebook en Instagram. Want uit onderzoek van de KU Leuven blijkt dat jongeren zich vaak ongelukkig en droevig voelen door wat ze zien op sociale media. [naar artikel]
De Lijn is via hun sociale media op zoek naar de eigenaar van deze teddybeer, roze Kiplingrugzak en grijze meisjestrui. Ze postten een foto van de verloren voorwerpen met de opvallende boodschap: ‘Ik mis mijn vriendinnetje. Help je me om haar te vinden?’ [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.