Phoebe Philo trok in 2017 de deur achter zich dicht bij Céline (toen nog met accent op de e), en sindsdien wacht de modewereld vol spanning op haar... [naar artikel]
Phoebe Philo presenteerde in 2017 haar laatste collectie voor het Franse modehuis Céline, maar verdween daarna van het toneel. Nu doen de geruchten volop de ronde dat de succesvolle ontwerpster een eigen collectie zal lanceren. [naar artikel]
Vier jaar geleden verliet ze modemerk Celine, dat ze eigenhandig naar de top bracht. Nu keert ze terug naar de fashionwereld met haar eigen label. Phoebe Philo (48), de talentvolle Franse ontwerper die bovenal staat voor tijdloze mode, is back in business. [naar artikel]
Phoebe Philo, voormalig creatief directeur bij Celine, is terug van weggeweest. Na drieënhalf jaar afwezigheid keert ze terug naar de modewereld met haar eigen modelabel. [naar artikel]
Het einde van een tijdperk is daar: ontwerpster Phoebe Philo heeft haar laatste collectie voor modehuis Céline voorgesteld. In haar 10 jaar als... [naar artikel]
Een van de meest besproken shows van Paris Fashion Week is en blijft die van Celine. Terwijl Phoebe Philo, de voormalig creatief directeur van het... [naar artikel]
Heb je een handtas in huis van toen Phoebe Philo nog de plak zwaaide bij modemerk Céline – sinds kort Celine zonder accent? Dan hebben we goed... [naar artikel]
20:06 De Britse modeontwerpster Phoebe Philo keert na drie jaar afwezigheid terug met haar eigen modemerk. [naar artikel]
Ze was bijna zes jaar afwezig, maar nu is de Britse ontwerpster Phoebe Philo helemaal terug met een nieuw label onder haar eigen naam. Hoewel ze nog maar aan haar eerste collectie toe is, valt de wereld al als een blok voor het merk. “Ze heeft geleverd waar we op hoopten”, schrijft Vogue over haar comeback. Een beknopt portret van een grande dame in de mode. [naar artikel]
De modewereld staat in rep en roer: nadat ze vijf jaar van het toneel verdween, maakt Phoebe Philo (50) een comeback. De Britse, die eerder haar stempel drukte op Chloé en Celine, lanceert nu eindelijk een eigen merk, dat op amper 24 uur zo goed als uitverkocht is. Maar wie is deze vrouw en waaraan heeft ze haar gigantische fanbase te danken? “Ze injecteerde basics met sensualiteit.” [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.