De Chinese e-commercereus Alibaba pakt vrijdag uit met stevige resultaten. Het bedrijf boekte de hoogste omzet in zijn derde kwartaal ooit en heeft dat vooral te danken aan Singles’ Day op 11 november. Singles’ Day is ontstaan in 1993 aan een Chinese universiteit. Op die dag vierden jongeren dat ze blij waren om vrijgezel te […] The post Alibaba zet recordomzet neer dankzij Singles’ Day appeared first on Business AM. [naar artikel]
Lees dit artikel: Alibaba zet nieuw verkooprecord neer bij Singles Day Hoewel de Chinese webwinkel Alibaba veel minder de nadruk legde op het kopen van spullen tijdens Singles Day, heeft het bedrijf toch een nieuw verkooprecord behaald. Om middernacht Chinese tijd stond de teller op ruim 540 miljard yuan renminbi aan verkopen, omgerekend een kleine 74 miljard euro. Vorig jaar werd ook een record neergezet, destijds […] Lees dit artikel: Alibaba zet nieuw verkooprecord neer bij Singles Day [naar artikel]
Singles Day, de dag waarop Chinezen cadeautjes kopen voor zichzelf en anderen om te vieren dat ze vrijgezel zijn en het grootste shopping event van... [naar artikel]
Jack Ma, de oprichter van het e-commercebedrijf Alibaba, spoort zijn personeel aan om te leren van de Chinese webshop Temu. PDD Holdings, het moederbedrijf achter de opkomende webshop is met zijn beurswaarde van 185 miljard dollar bijna even groot als Alibaba. The post Alibaba-oprichter ziet concurrent Temu bijna even groot worden: ‘Alibaba zal veranderen’ appeared first on Trends. [naar artikel]
Op de jaarlijkse feestdag voor vrijgezellen bestelden klanten voor zo'n 13,8 miljard euro aan spullen bij de webwinkelgigant. [naar artikel]
11:03 Online winkel Alibaba verkocht al voor meer dan 24 miljard dollar op het belangrijkste shopevenement voor Chinezen. De Chinese online gigant klopt zo haar eigen record. [naar artikel]
18:26 De Chinese e-commercereus verkocht tijdens de eerste twintig minuten van de ludieke vrijgezellenfeestdag al voor 61 miljard yuan (7,9 miljard euro) producten. [naar artikel]
De Chinese webwinkelreus Alibaba heeft zijn verkooprecord op Singles Day verbroken. Kenners voorzagen dat het record van omgerekend bijna 31... [naar artikel]
Consumenten hebben naar aanleiding van Singles Day, het grootste shopping event ter wereld, op een dag tijd meer dan 38 miljard dollar uitgegeven bij webwinkel Alibaba. Het gaat om een absoluut record. [naar artikel]
Webwinkelgigant Alibaba verkocht in het eerste half uur van de start van koopjesjacht Singles Day voor 372,3 miljard Chinese yuan aan producten, omgerekend bijna 48 miljard euro. Binnen 1 minuut stond de teller al op 6 miljard yuan, een kleine 770 miljoen euro. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.