De NV Groeninghe, met transportfirma en dierenspeciaalzaak in Kontich, gaat over in handen van de Willy Naessens Group. De rood-gele vloot van de transportfirma, opvallend aanwezig naast de E19 richting Mechelen, blijft onder eigen naam rijden. De dierenspeciaalzaak sluit eind juni de deuren. Voor Naessens is vooral de locatie, zo vlakbij Antwerpen, goud waard. [naar artikel]
Willy Naessens Group gaat het transportbedrijf Groeninghe Transport uit Kontich overnemen. Dat meldt het bouwbedrijf dinsdag in een persbericht. De 25 werknemers en 21 vrachtwagens van het bedrijf worden mee overgenomen. Groeninghe Transport specialiseert zich in containertransport in de Benelux, Duitsland en Frankrijk. Het bedrijf is met zijn rijen geparkeerde vrachtwagens een bekend herkenningspunt langs […] The post Willy Naessens Group neemt transportbedrijf Groeninghe in Kontich over appeared first on Business AM. [naar artikel]
Voor CD&V-voorzitter Sammy Mahdi is zijn partij na de verkiezingen in 2024 de enige garantie dat elke Vlaming - ook de vergeten Vlaming - “gehoord wordt” en dat “de minachting voor de landelijke gebieden en de buitenwijken van de grootsteden stopt”. In zijn slotspeech op het ‘Respect’-congres in Gent zette Mahdi zijn partij in de markt als enige alternatief voor de “roodgele combine” tussen N-VA en Vooruit. Dat “geheime huwelijk” leidt volgens Mahdi enkel tot meer wantrouwen en overheidsbetutteling. [naar artikel]
17:43 In zijn slotspeech op het 'Respect'-congres in Gent zette CD&V-voorzitter Sammy Mahdi zijn partij in de markt als enige alternatief voor de 'roodgele combine' tussen N-VA en Vooruit. [naar artikel]
Dat CD&V in de stikstofcrisis het been zo stijf hield, is nog maar het begin van de nieuwe partijprofilering. Voorzitter Sammy Mahdi hield zaterdag in Gent een ideologisch congres en trekt voluit de kaart van de “vergeten” Vlaming op het platteland. Dat hij daarbij de “roodgele combine” tussen N-VA en Vooruit als vijandbeeld oproept, werkt alvast bij de achterban. [naar artikel]
Meers Transport Groep, gevestigd in de bedrijvenzone Europark, neemt de transportactiviteiten over van Marc Hermans, een onderneming uit Herdern (Riemst) die actief is in de ontginning van grondstoffen en het vervoer ervan uit diverse groeven. [naar artikel]
Op het proces rond de aanslagen van 22 maart 2016 in Zaventem en Maalbeek heeft Mohamed Abrini van zich doen spreken. De zogenaamde ‘man met het hoedje’ klaagde de manier aan waarop hij getransporteerd werd en verhief daarbij zijn stem. “Ik word naar hier gebracht met luide muziek en een blinddoek. We worden niet gerespecteerd. Als we op die manier behandeld blijven worden, beantwoord ik geen vragen meer van de voorzitter of van de jury.” Osama Krayem werkte eerder ook al niet mee. Hij weigerde recht te staan en zijn naam te bevestigen. [naar artikel]
Op het proces rond de aanslagen van 22 maart 2016 in Zaventem en Maalbeek heeft Mohamed Abrini van zich doen spreken. De zogenaamde ‘man met het hoedje’ klaagde de manier aan waarop hij getransporteerd werd en verhief daarbij zijn stem. “Ik word naar hier gebracht met luide, satanische muziek en een blinddoek. We worden niet gerespecteerd. Als we op die manier behandeld blijven worden, beantwoord ik geen vragen meer van de voorzitter of van de jury.” Osama Krayem werkte eerder ook al niet mee. Hij weigerde recht te staan en zijn naam te bevestigen. [naar artikel]
Zes en een half jaar nadat de bommen insloegen in Zaventem en Maalbeek, was het vanochtend eindelijk zover: het terreurproces ging van start, door velen ‘het proces van de eeuw’ genoemd. Het moest een eerste administratieve zittingsdag worden, tot Mohamed Abrini plots het woord nam. “Ik voel mij al zeven jaar het slachtoffer van wraak”, klonk hij met verheven stem over de manier waarop hij opgesloten en getransporteerd wordt. Zijn uitspraken dreigen nu nog een staartje te krijgen. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.