Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Laatste Nieuws

Hoe goedkoop zijn de producten op het kersverse Amazon.nl nu echt?

10/03/2020 - 13:38
"Na jaren van speculatie en maanden van geruchten heeft Amazon vanochtend de virtuele deuren van haar Nederlandse webwinkel geopend. Ook Belgische..."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Hoe goedkoop zijn de producten op het kersverse Amazon.nl nu echt? (10/03/2020 - Het Laatste Nieuws)

Na jaren van speculatie en maanden van geruchten heeft Amazon vanochtend de virtuele deuren van haar Nederlandse webwinkel geopend. Ook Belgische... [naar artikel]


2. ‘De jaren 80 voor tieners’ is goedkoop entertainment, maar goedkoop is niet altijd negatief (04/03/2022 - De Morgen)

Elmo Lê van zet de blik op oneindig. Vandaag: De jaren 80 voor tieners. [naar artikel]


3. Zijn producten in de winkel nog te goedkoop na prijsstijging van ruim 12 procent? (19/09/2022 - Express)

Uit een recente prijsvergelijking van de consumentenorganisatie Test-Aankoop blijkt dat de prijzen in de supermarkt met 12,33 procent zijn gestegen in vergelijking met vorig jaar. Toch waarschuwt Fevia, de federatie van de voedingsindustrie, dat de prijzen nog te laag zijn voor de voedingsindustrie. “Het is 5 voor 12. Nu niet ingrijpen staat gelijk aan schuldig […] [naar artikel]


4. Hierdoor worden producten in de winkel duurder: “Spullen bij Action kunnen niet zo goedkoop blijven” (19/08/2021 - Het Laatste Nieuws)

Allerhande prijsstijgingen in winkels lijken hun oorsprong te vinden in de haven. Al zit ook de coronacrisis er (alweer) voor iets tussen. Wat is er juist aan de hand? Zal zelfs de Action duurder worden? En zijn tropische vruchtensappen straks onverkrijgbaar? In Nederland zoeken ze alvast naar alternatieven. [naar artikel]


5. Goedkoop én doeltreffend: wat is het verhaal achter succesmerk The Ordinary, en hoe gebruik je de producten? (12/09/2022 - Het Belang van Limburg)

De Tesla of de Uber van de cosmeticamarkt? Wellicht overdreven, maar toch: het hippe ‘The Ordinary’ doet het met opzet anders. En een exuberante oprichter zorgde voor extra aandacht. Sinds kort hoef je niet enkel meer op Instagram naar de potjes te staren, het Canadese merk ligt nu ook gewoon bij ons in de winkel. [naar artikel]


6. Jumbo doet het niet goed in België, maar kan rekenen op trouwe klanten: “Goedkoop en goed voor Aziatische producten” (30/12/2022 - Het Nieuwsblad)

Retailspecialisten zien de toekomst somber in voor de Nederlandse supermarktketen Jumbo in België. Maar aan het filiaal van Jumbo in Rijkevorsel was er vrijdag bij de klanten alvast geen pessimisme merkbaar. “Heel wat producten zijn hier merkelijk goedkoper”, zegt Liesbeth Krols (40) uit Wortel (Hoogstraten). [naar artikel]


7. GEZOND ONDERNEMEN Stéphanie Brassinne van Odyskin: ‘Er is geen reden waarom natuurlijk producten minder doeltreffend of aangenaam zouden zijn dan traditionele producten’ (07/06/2023 - Gezond.be)

Gezond ondernemen zit enorm in de lift. Daarom laten wij elke woensdag inspirerende Belgische ondernemers aan het woord die een gezond product lanceerden. Deze week: Stéphanie Brassinne van Odyskin. 1. Wat is Odyskin? ‘Odyskin is een natuurlijk, Cosmos Organic en Vegan gecertificeerd zonnebrandmerk met milieuvriendelijke verpakkingen. We hebben drie jaar geïnvesteerd in research en development […] Het bericht GEZOND ONDERNEMEN Stéphanie Brassinne van Odyskin: ‘Er is geen reden waarom natuurlijk producten minder doeltreffend of aangenaam zouden zijn dan traditionele producten’ verscheen eerst op Gezond.be. [naar artikel]


8. Ruim 40 producten uit de schappen door pesticide: lijst met teruggeroepen producten blijft maar groeien (09/08/2021 - Het Nieuwsblad)

De lijst van voedingsmiddelen die worden teruggeroepen omdat ze te veel resten van het in Europa verboden gewasbeschermingsmiddel ethyleenoxide bevatten, wordt alsmaar langer. Nu wordt ook KIRI-smeerkaas uit de handel genomen, zo maakten het Voedselagentschap FAVV en het bedrijf Bel Belgium maandag bekend. [naar artikel]


9. Supermarkten pakken uit met promoties, maar die voelen we amper: “Colruyt maakte 1.650 producten goedkoper, maar ook 4.580 producten duurder” (22/05/2023 - Het Laatste Nieuws)

Verschillende supermarktketens hebben de voorbije weken honderden producten in prijs verlaagd. Maar van die prijsverlagingen merken de meeste consumenten amper iets op hun kassaticket. Integendeel zelfs, meer producten lijken net duurder geworden te zijn. De prijzen in onze HLN-winkelkar bevestigen dat. Hoe kan dat? Els Breugelmans, retailexpert en professor Marketing aan KU Leuven, neemt de promoties onder de loep: “Als consument is het niet eenvoudig om profijt te doen.” [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!