Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
BusinessAM

Basic-Fit: ‘Steun ons door geen compensatie te vragen voor verloren abonneegeld’

27/03/2020 - 16:22
"Fitnessketen Basic-Fit beseft dat het einde van de quarantaine-rit nog niet in zicht is, en biedt klanten enkele mogelijkheden om... The post Basic-Fit: ‘Steun ons door geen compensatie te vragen voor verloren abonneegeld’ appeared first on Business AM."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Basic-Fit: ‘Steun ons door geen compensatie te vragen voor verloren abonneegeld’ (27/03/2020 - Express)

Fitnessketen Basic-Fit beseft dat het einde van de quarantaine-rit nog niet in zicht is, en biedt klanten enkele mogelijkheden om... The post Basic-Fit: ‘Steun ons door geen compensatie te vragen voor verloren abonneegeld’ appeared first on Business AM. [naar artikel]


2. Eenmalige compensatie voor eigenaars zonnepanelen: wie heeft er recht op? En hoe vraagt u compensatie aan? (15/01/2021 - Het Laatste Nieuws)

De eigenaars van zonnepanelen die het voordeel van een terugdraaiende teller op hun meter van het elektriciteitsverbruik verliezen, worden hiervoor (gedeeltelijk) gecompenseerd. De Vlaamse regering wil ervoor zorgen dat ze op hun investering een rendement van 5 procent halen. Wat houdt dat precies in? Voor wie is die compensatie bedoeld? En zijn er gevolgen voor wie in de toekomst zonnepanelen wil leggen? [naar artikel]


3. Compensatie voor ruim 100.000 eigenaars zonnepanelen: wie heeft er recht op? En hoe vraagt u zo’n compensatie aan? (15/01/2021 - Het Laatste Nieuws)

De eigenaars van zonnepanelen die het voordeel van een terugdraaiende teller op hun meter van het elektriciteitsverbruik verliezen, worden hiervoor (gedeeltelijk) gecompenseerd. De Vlaamse regering wil ervoor zorgen dat ze op hun investering een rendement van 5 procent halen. Wat houdt dat precies in? Voor wie is die compensatie bedoeld? En zijn er gevolgen voor wie in de toekomst zonnepanelen wil leggen? [naar artikel]


4. “Krijg ik compensatie voor verloren bagage?” (09/07/2018 - Het Belang van Limburg)

RIEMSTStefan Degrève boekte een vliegreis naar de andere kant van de wereld. Zijn vlucht liep vertraging op en zijn bagage ging verloren. Heeft Stefan recht op een compensatie voor het een én het ander? [naar artikel]


5. Treinreizigers kunnen voortaan gemakkelijker compensatie vragen (19/04/2017 - Express)

Treinreizigers kunnen in de toekomst voor opgelopen vertragingen gemakkelijker compensaties vragen. Dat staat in een akkoord dat consumentenorganisatie Test-Aankoop met de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen (NMBS) heeft ondertekend. Door de overeenkomst wordt ook een einde gemaakt aan de groepsvordering die Test-Aankoop anderhalf jaar geleden bij de handelsrechtbank in Brussel tegen het vervoerbedrijf was opgestart […] The post Treinreizigers kunnen voortaan gemakkelijker compensatie vragen appeared first on Express [NL]. [naar artikel]


6. “Onmogelijk om correct compensatie te vragen bij NMBS” (22/05/2017 - Het Belang van Limburg)

Om 18.30 uur vertrok ze in Knokke, met bestemming Hasselt. Dat ging fout. Pas om 2.30 uur kwam ze aan in Hasselt. Esther Hulsmans vroeg voor die urenlange vertraging een compensatie bij de NMBS. Ook dat ging fout. [naar artikel]


7. "Als je compensatie wil, moet je die vragen" (17/09/2017 - De Morgen)

[naar artikel]


8. FT België. Assistent-refs vragen compensatie voor afzondering - Antwerp verliest oefenpot (22/03/2019 - Het Laatste Nieuws)

Met play-off 1 in aantocht stelde ex-topref David Elleray, die op vraag van CEO van de voetbalbond Peter Bossaert de Belgische scheidsrechters een... [naar artikel]


9. Anderlecht gebruikt foto van Antwerp-supporters om VIP-tickets aan te prijzen: “Wij vragen een compensatie ” (07/06/2019 - Het Laatste Nieuws)

Nu ‘Vince the prince’ terug is in het Astridpark, steekt Anderlecht een tandje bij. Met een nieuwe campagne wil de club VIP-arrangementen aan... [naar artikel]


10. 370 reizigers De Lijn vragen compensatie of verlenging abonnement door coronacrisis (21/06/2020 - Het Laatste Nieuws)

In de eerste twee maanden van de coronacrisis hebben 370 reizigers De Lijn gecontacteerd met een vraag om hun abonnement kosteloos te verlengen of... [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!