Sinds begin mei zijn alle promoties in onze supermarkten weer toegelaten. Toch blijft het effect op de winkelkar voorlopig klein, stelt Test Aankoop. Er zijn weliswaar prijsdalingen voor (inter)nationale merkproducten, maar grote positieve gevolgen voor onze portemonnee blijven uit. [naar artikel]
Korteketenbedrijven, waar voeding rechtstreeks bij de boer te koop is, draaien sinds de start van de coronapandemie extra omzet. “Ook de Community Supported Agriculture (CSA) kan op extra belangstelling rekenen, maar de coronamaatregelen spelen ons toch ook wel parten”, zegt Birgit Haepers van CSA Land van Duwijck in Lier. [naar artikel]
18:04 De supermarkten mogen hun klanten sinds 1 mei opnieuw kortingen aanbieden, na een tijdelijke stop om hamsteren tegen te gaan. Volgens consumentenorganisatie Test Aankoop heeft dat nog geen zichtbaar e... [naar artikel]
Stefan Kicken volgt Mustafa Yildiz op als T1 van Turkse Rangers. Is men bij de ambitieuze Genkse voetbalclub met niets minder dan de titel tevreden? Want een coach ontslaan na drie promoties op rij (!) en een vijfde plaats roept toch vragen op. [naar artikel]
Met de paasvakantie achter de rug hebben heel wat Belgen al plannen gemaakt voor het zomerverlof. Touroperator TUI stelt in de tussentijdse boekingscijfers alvast enkele voorzichtige trends vast. Ook over de prijzen. Zo vallen er dankzij de hoge inflatie van het afgelopen jaar in populaire vakantielanden nu opvallende deals te rapen. HLN-reisexpert Johan Lambrechts vertelt waar je die kan vinden: “Zelfs voor het ‘bouwverlof’ kan je in Turkije nog kortingen van 40 procent versieren”. [naar artikel]
Alsof het Autosalon bezig is: zo fiks zijn de kortingen en extra voordelen op een heleboel stockwagens. Door de maandenlange sluiting hebben... [naar artikel]
Alsof het Autosalon bezig is: zo fiks zijn de kortingen en extra voordelen op een heleboel stockwagens. Door de maandenlange sluiting hebben... [naar artikel]
Warenhuisketens Delhaize, Lidl en Albert Heijn waarschuwen hun klanten voor een vorm van phishing via een bericht dat de klanten op de applicatie WhatsApp krijgen, zogezegd in naam van het warenhuis. Dat bericht vraagt de ontvanger om deel te nemen aan een enquête om zo kans te maken op een waardebon. Wie doorklikt op de link, speelt eigenlijk gegevens door aan onbekenden. [naar artikel]
Promoties bij het Federaal Voedselagentschap (FAVV) verlopen allesbehalve volgens het boekje. De ombudsman stelde integriteitsschendingen door topambtenaren vast. Dat schrijft De Standaard vandaag. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.