Bij De Lijn kwamen vorig jaar 38% meer klachten over de dienstverlening binnen. Als het gaat om stiptheid waren er zelfs dubbel zoveel klachten dan in 2018. Het hoge aantal stakingsdagen bij het openbaar vervoer in 2019 is de belangrijkste reden voor die verdubbeling. Ondertussen kijkt De Lijn dit jaar al tegen een tekort aan van 35 miljoen euro door de coronacrisis. [naar artikel]
Tussen januari en september 2019 hebben reizigers 16.251 klachten ingediend over de gebrekkige stiptheid bij De Lijn. Dat zijn er nu al meer dan de 14.000 klachten vorig jaar. In dezelfde periode werden er 151.760 ritten afgeschaft, tegenover 200.000 afgeschafte ritten in heel 2018. Dat heeft Vlaams minister van Mobiliteit Lydia Peeters (Open Vld) vandaag […] Het bericht Nu al recordaantal klachten over stiptheid bij De Lijn verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Tussen januari en september 2019 hebben reizigers 16.251 klachten ingediend over de gebrekkige stiptheid bij De Lijn. Dat zijn er nu al meer dan de... [naar artikel]
Elke dag turen we gemiddeld zo’n vier uur naar ons telefoon-scherm, veelal met gebogen hoofd. Dat brengt een extra belasting tot wel 27 kilo met... [naar artikel]
Nu al zijn er dubbel zoveel gegronde klachten over foute EPC’s dan in heel 2022. Daarom komt minister Zuhal Demir met een pakket aan strenge maatregelen voor energiedeskundigen. Zo moeten alle energiedeskundigen opnieuw een examen afleggen. [naar artikel]
09:39 Bij de Ombudsdienst voor telecommunicatie zijn vorig jaar 65 procent meer klachten binnengekomen dan in 2022. Telenet spant de kroon met een verdriedubbeling van het aantal klachten. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.