Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Laatste Nieuws

Vaak klachten over gebrekkige communicatie en trage reactie verzekeraar

09/06/2020 - 09:10
"De gebrekkige communicatie, het uitblijven van reactie op vragen en de lange beheerstermijnen bij de verzekeraar blijven de belangrijkste oorzaken..."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Ondanks klachten over trage reactie Turkse overheid, haalt Erdogan in regio getroffen door aardbeving goede score tijdens verkiezingen (16/05/2023 - Het Laatste Nieuws)

De AKP van de Turkse president Tayyip Recep Erdogan kwam bij de verkiezingen op zondag als de beste uit de bus in tien van de elf provincies die in februari zwaar werden getroffen door een aardbeving. Nochtans verwachtte men dat de kritiek op de trage reactie van de overheid sterk ging spelen tijdens de stembusgang. [naar artikel]


2. VN-rapporteur laakt trage reactie op Rohingya-crisis (24/10/2017 - Knack)

De Rohingya-crisis in Myanmar is op een dieptepunt beland en de frustratie over de trage reactie van de internationale gemeenschap groeit. 'Mijn multilaterale geloof in mensenrechten wordt ondermijnd', zegt VN-rapporteur Idriss Jazairy. [naar artikel]


3. ‘Communicatie met mensen op de vloer is amateuristisch' (19/03/2020 - De Tijd)

18:17 De vakbond ACV laakt de gebrekkige communicatie van Balta tijdens de coronacrisis. De West-Vlaamse tapijtgroep sluit tijdelijk vier fabrieken. [naar artikel]


4. Klachten over gebrekkige zorg en hygiëne bij woonzorgcentrum Ter Velm na “onvoorziene personeelsuitval” (19/09/2023 - Het Belang van Limburg)

Verschillende familieleden van bewoners in het Truiense woonzorgcentrum Orelia Ter Velm klagen over de gebrekkige zorg en ondermaatse hygiëne, veroorzaakt door personeelstekort. De Woonzorglijn ontving meerdere klachten. Bij Orelia slaan ze mea culpa. [naar artikel]


5. Infrabel verontschuldigt zich na gebrekkige communicatie en late beslissing om treinverkeer stil te leggen (18/02/2022 - De Morgen)

Na sombere voorspellingen over storm Eunice besliste de NMBS vanochtend om het treinverkeer vanaf 14 uur deels stil te leggen. Reizigers kregen ondertussen met een haperende website te maken en reageren gefrustreerd op de late beslissing. Federaal minister van Mobiliteit Georges Gilkinet (Ecolo) tikt Infrabel op de vingers voor de gebrekkige communicatie. Het spoorwegbedrijf heeft zich intussen verontschuldigd. [naar artikel]


6. Regering tikt Infrabel op de vingers voor gebrekkige communicatie en late beslissing treinverkeer stil te leggen (18/02/2022 - De Morgen)

Na sombere voorspellingen over storm Eunice besliste de NMBS vanochtend om het treinverkeer vanaf 14 uur deels stil te leggen. Reizigers kregen ondertussen met een haperende website te maken en reageren gefrustreerd op de late beslissing. Federaal minister van Mobiliteit Georges Gilkinet (Ecolo) tikt Infrabel op de vingers voor de gebrekkige communicatie. [naar artikel]


7. Jambon hekelt gebrekkige communicatie Electrabel na lek Doel 1 (03/05/2018 - Het Laatste Nieuws)

Engie Electrabel, de uitbater van de kerncentrales, is in de fout gegaan bij de communicatie over het lek in de centrale Doel 1. Dat heeft minister... [naar artikel]


8. Al 26 doden in Mols rusthuis dat gebrekkige communicatie erkent (30/12/2020 - Gazet van Antwerpen)

Het aantal besmettingen in woonzorgcentrum Hemelrijck stabiliseert. “Hopelijk is het keerpunt bereikt”, zegt directrice Greet Moonen. “Ik erken dat de communicatie met de familieleden niet vlekkeloos verliep. We doen als team ons uiterste best om dit te verbeteren.” [naar artikel]


9. Testaankoop ontving voorbije jaren honderden klachten over Belvilla: “Gebrekkige communicatie, slechte dienstverlening en lang wachten op geld” (11/08/2023 - Het Laatste Nieuws)

Belvilla, het bedrijf dat vakantiewoningen verhuurd en die ervoor heeft gezorgd dat de vakantie het gezin van Kristel Wouters en drie andere gezinnen uit Kalmthout en Essen in het water viel, blijkt geen onbekende. Testaankoop ontving de voorbije jaren honderden klachten. Ook opvallend: op de website van Belvilla is de huurprijs plots met 200 euro per nacht gedaald. En op Google leert dat het betreffende pand al meer dan een jaar in dergelijke staat is. [naar artikel]


10. DISCUSSIE Wat vindt u van de plannen van De Lijn? (18/10/2019 - Gazet van Antwerpen)

Tussen januari en september 2019 hebben reizigers 16.251 klachten ingediend over de gebrekkige stiptheid bij De Lijn. Dat zijn er nu al meer dan de 14.000 klachten vorig jaar. [naar artikel]


11. Na chaos over bezoek: “Tijd dat de experts een communicatie-expert raadplegen” (09/05/2020 - Het Belang van Limburg)

“Het is de bedoeling dat er maar twee huishoudens versmelten tot één.” Dat verduidelijkte viroloog Steven Van Gucht vrijdag na de ontstane verwarring rond het getal van vier. Intussen groeit opnieuw de ergernis over de gebrekkige communicatie van de overheid. [naar artikel]


12. Nu al recordaantal klachten over stiptheid bij De Lijn: “Er moeten serieuze alarmbellen gaan rinkelen” (17/10/2019 - Het Laatste Nieuws)

Tussen januari en september 2019 hebben reizigers 16.251 klachten ingediend over de gebrekkige stiptheid bij De Lijn. Dat zijn er nu al meer dan de... [naar artikel]


13. Handelaars zijn gebrekkige communicatie omtrent werken Cassiersstraat kotsbeu (07/02/2018 - Gazet van Antwerpen)

Enkele winkeliers en horeca-uitbaters in en rond de Cassiersstraat, in de wijk 2060, zijn niet te spreken over de manier waarop de stad over de werken in hun buurt communiceert. “Wij krijgen amper informatie en op mails komt zelfs geen reactie meer”, vertelt Annemie van koffiehuis Le Red Fox. [naar artikel]


14. Crelan brengt bod uit op AXA Bank (27/06/2019 - Metro)

De Belgische bank-verzekeraar Crelan heeft een bod uitgebracht op AXA Bank. Dat berichten L’Echo en De Tijd donderdagavond. In april raakte bekend dat de Franse verzekeraar AXA zijn Belgische bank zou verkopen. De Tijd vernam naar eigen zeggen dat Crelan een bod uitbracht, maar in een reactie aan de krant bevestigde Ortwin De Vliegher, de […] Het bericht Crelan brengt bod uit op AXA Bank verscheen eerst op Metro. [naar artikel]


15. Waarom Ryanair niets wil weten van klachten over geannuleerde reizen (18/10/2020 - Het Belang van Limburg)

Wekelijks blijven bij VUO klachten binnenkomen over het beleid en de communicatie van Ryanair, op het vlak van terugbetalingen. Ryanair doet alsof het de klachten niet hoort. Wat niet weet, niet deert. [naar artikel]


16. Burgemeester Terneuzen klaagt over “haperende communicatie” van FANC (03/05/2018 - Metro)

De burgemeester van Terneuzen, Jan Lonink, klaagt over haperende communicatie over de recente lekkage bij de kerncentrale van Doel. “Daardoor was er onnodige bezorgdheid ontstaan in de grensstreek”, zei Lonink, ook voorzitter van de Veiligheidsregio Zeeland, aan de regionale tv-zender TV Oost. Het FANC is verbaasd omdat er nooit enige vraag of klacht is geweest […] Het bericht Burgemeester Terneuzen klaagt over “haperende communicatie” van FANC verscheen eerst op Metro. [naar artikel]


17. “VS bombarderen vaak op basis van gebrekkige inlichtingen” (19/12/2021 - Het Laatste Nieuws)

De Amerikaanse strijdkrachten baseerden zich bij het uitvoeren van bombardementen in landen als Irak en Syrië vaak op gebrekkige inlichtingen. Ze maakten bij de oorlog vanuit de lucht tegen extremisten ook veel meer burgerslachtoffers dan naar voren komt uit officiële cijfers, bericht ‘The New York Times’. Die baseert zich onder meer op vertrouwelijke documenten van het Pentagon. [naar artikel]


18. Nu al recordaantal klachten over stiptheid bij De Lijn (17/10/2019 - VRT NWS)

Tussen januari en september 2019 hebben reizigers 16.251 klachten ingediend over de gebrekkige stiptheid bij De Lijn. Dat zijn er nu al meer dan de 14.000 klachten vorig jaar. In dezelfde periode werden er 151.760 ritten afgeschaft, tegenover 200.000 afgeschafte ritten in heel 2018. Dat heeft Vlaams minister van Mobiliteit Lydia Peeters (Open VLD) donderdag in het Vlaams Parlement geantwoord op vragen van Els Robeyns (SP.A) en Jos D'Haese (PVDA). [naar artikel]


19. Klachten over klimaatberichtgeving (en wat de nieuwsombudsman daarvan vindt) (15/12/2019 - VRT NWS)

Klachten over de klimaatberichtgeving maken op hun eentje een kleine 6 procent uit van alle klachten die ik als nieuwsombudsman dit jaar heb binnengekregen. In 2019 klopt het thema “klimaat” moeiteloos het thema “migratie”. Ik had vaak ook wel begrip voor de klachten. [naar artikel]


20. Opnieuw klachten over aanleg glasvezel door Proximus: 116 klachten op 6 maanden tijd (29/03/2023 - Het Laatste Nieuws)

Testaankoop heeft in de afgelopen zes maanden 116 klachten ontvangen over de uitrol van het Fiber-netwerk door Proximus. Klanten krijgen zonder instemming een duurder abonnement, woningen worden beschadigd en de communicatie van onderaannemers van Proximus laat te wensen over. Dat meldt de consumentenorganisatie woensdag in een persbericht. [naar artikel]


21. Rondvraag over trage wegen (04/08/2017 - Het Belang van Limburg)

Het gemeentebestuur van Geetbets doet een oproep naar inwoners om hun mening te geven over de trage wegen. Trage wegen zijn trajecten die vroeger werden gebruikt door voetgangers en fietsers. [naar artikel]


22. Dodentol in woonzorgcentrum Hemelrijck stijgt tot 26, directie geeft gebrekkige communicatie toe (30/12/2020 - Het Laatste Nieuws)

De dodental in het Molse woonzorgcentrum Hemelrijck is opgelopen tot 26. De uitbraak van het coronavirus is mogelijk te wijten aan het bezoek van een hulpsint begin december. De directie geeft in een bericht ook mee dat de communicatie niet vlekkeloos is verlopen de laatste tijd. “Gelukkig zijn er steeds meer bewoners aan de beterhand”, klinkt het. Nabestaanden overwegen wel nog altijd klacht in te dienen. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!