Het Vlaams Belang heeft de afgelopen maand juli opnieuw het meeste uitgegeven van alle partijen aan advertenties op Facebook. Dat blijkt uit een... [naar artikel]
3,2 miljoen euro. Zoveel gaf Vlaams Belang uit aan de kiescampagne in de aanloop naar 26 mei. Een grote gok, als je weet dat de partij 4,5 miljoen... [naar artikel]
Vlaams Belang is over de N-VA gewipt als grootste partij van Vlaanderen - op Facebook toch. Vlaams-Belang heeft meer dan 143.000 likes, dat zijn er... [naar artikel]
Vlaams Belang heeft in de maand mei meer dan 100.000 euro uitgegeven aan publiciteit op Facebook. Dat blijkt uit het verslag van de betaalde boodschappen op de site. [naar artikel]
De Izegemse Vlaams Belang-politica Nathalie Dewulf verontschuldigt zich voor een post die ze een week voor de verkiezingen op Facebook geplaatst heeft. ’Vier redenen waarom E.T. beter is dan een Marokkaan’, stond op de afbeelding. “Een flauwe mop”, noemt Vlaams Belang-woordvoerder Klaas Slootmans het. “Als dat al niet meer mag.” [naar artikel]
De Vlaamse partijen gebruiken massaal advertenties op Facebook en Google om kiezers te overtuigen, dat blijkt uit cijfers van de twee bedrijven. Vooral Vlaams Belang investeert fors, sinds begin maart heeft de partij meer dan 400.000 euro uitgegeven aan Facebook-advertenties. [naar artikel]
De Izegemse Vlaams Belang-politica Nathalie Dewulf verontschuldigt zich voor een post die ze een week voor de verkiezingen op Facebook geplaatst heeft. “Vier redenen waarom E.T. beter is dan een Marokkaan”, stond op de afbeelding. “Een flauwe mop”, noemt Vlaams Belang-woordvoerder Klaas Slootmans het. “Als dat al niet meer mag.” [naar artikel]
14:50 Marine Le Pen, voorzitter van de Franse partij Rassemblement National, is vandaag in Brussel om de Franstalige Belgen op te roepen voor Vlaams Belang te stemmen. [naar artikel]
Vlaams Belang en zijn kopstukken blijven volop investeren in propaganda op Facebook. In totaal gaat het al over meer dan 100.000 euro in één maand tijd. Dat schrijven De Standaard, Het Nieuwsblad en het Belang van Limburg. [naar artikel]
Vlaams Belang heeft in de maand mei meer dan 100.000 euro uitgegeven aan publiciteit op Facebook. Dat blijkt uit het verslag van de betaalde... [naar artikel]
Nog een week te gaan voor de verkiezingen en vanaf vandaag analyseren we elke dag een van de zes partijen in het Vlaams Parlement. We beginnen met Vlaams Belang. De radicaal-rechtse partij zit al jaren in de oppositie door het cordon sanitaire, een afspraak onder andere partijen om niet met hen te besturen. Vanuit de oppositie pleit Vlaams Belang al jaren voor Vlaamse onafhankelijkheid en voor een migratiestop. [naar artikel]
Geen enkele politieke partij gaf de voorbije dertig dagen zoveel uit aan Facebook-advertenties als Vlaams Belang. Bijna dagelijks kwam een nieuwe campagne online. [naar artikel]
Het gaat over veel in deze kiescampagne, maar over niets in het bijzonder. Dat voorspelt weinig goeds voor volgende week zondag, schrijft Bart Eeckhout. [naar artikel]
04:30 Vlaams Belang-mandatarissen mengen zich met nazisympathisanten in besloten chatgroepen op Facebook om stemmen te werven voor de partij. Dat schrijft onderzoeksjournaliste Hind Fraihi in haar nieuw boe... [naar artikel]
Vlaams Belang en zijn kopstukken blijven volop investeren in propaganda op Facebook. In totaal gaat het al over meer dan 100.000 euro in één maand tijd. Dat schrijven De Standaard, Het Nieuwsblad en het Belang van Limburg zaterdag. [naar artikel]
Vlaams Belang heeft zijn kiescampagne op gang getrapt met een beeld van een zwangere vrouw en ‘Nieuwkomers maken we zelf’ als slogan. Dat doet wel erg hard denken aan de recente campagne van de radicaalrechtse Duitse partij AfD. [naar artikel]
Een racistische Facebook-post van Vlaams Belang Kapellen leidt tot ophef op sociale media. Het bericht werd onder druk verwijderd. Het Vlaams Belang en de N-VA doen volgens politicoloog Maddens hun voordeel met de hetze. [naar artikel]
08:04 De politieke partijen gaven in 2023 6 miljoen euro uit aan politieke advertenties op Facebook en Instagram. Vlaams Belang wipt over N-VA als grootste adverteerder. [naar artikel]
09:40 Van alle Vlaamse partijen heeft het Vlaams Belang de meeste fans op de sociale netwerken Facebook en Instagram. Die koppositie komt er voor een deel uit noodzaak. [naar artikel]
In Aalter heeft het Vlaams Belang geblunderd met een Facebook-post over de stemtest 'De Stem Van Vlaanderen' van deze krant en VTM. In de test... [naar artikel]
Ook maanden na de verkiezingen blijft Vlaams Belang de advertentiemotor op Facebook voeden. De voorbije drie maanden spendeerde de partij 145.000 euro aan advertenties op Instagram en Facebook. Tellen we de uitgaven van alle andere partijen op, stranden zij op ongeveer 100.000 euro. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.