Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Nieuwsblad

Limburgse familie razendpopulair op TikTok met eigen versie van ‘Jerusalema’ dans

02/09/2020 - 17:16
"De familie Hendrikx uit Diepenbeek heeft een hit te pakken op TikTok. Hun versie van het populaire dansje op de tonen van Jerusalema werd in mum van tijd talloze keren bekeken. Daarmee komen ze dicht in de buurt bij de populairste TikTokkers van België, die vlotjes een miljoen kijkers lokken met hun video’s. "

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Limburgse familie razendpopulair op TikTok met eigen versie van ‘Jerusalema’ dans (02/09/2020 - Het Nieuwsblad)

De familie Hendrikx uit Diepenbeek heeft een hit te pakken op TikTok. Hun versie van het populaire dansje op de tonen van Jerusalema werd in mum van tijd talloze keren bekeken. Daarmee komen ze dicht in de buurt bij de populairste TikTokkers van België, die vlotjes een miljoen kijkers lokken met hun video’s. [naar artikel]


2. Van Sour Patch Kids tot Nerds: deze buitenlandse snoepjes zijn razendpopulair bij ons dankzij TikTok (en hier kan je ze kopen) (02/08/2022 - Het Laatste Nieuws)

Van chips waar je tong van in vuur staat tot snoepjes die naar zweetvoeten smaken: Amerikaans en Aziatisch snoep is immens populair bij jongeren dankzij het sociale videoplatform TikTok. Maar wat is in hemelsnaam een brainlicker? En hoe smaakt een nerd? Wij doken met Belgische snoepwinkel Sugar and Sweets de snoepkast in en ontdekten de vijf populairste soorten bij kinderen. “Door al die challenges online krijgen we enorm veel vraag naar specifieke snoepjes.” [naar artikel]


3. Diepenbeekse familie gaat viraal op TikTok met Jerusalema dans (02/09/2020 - Het Belang van Limburg)

Met hun versie van de Jerusalema Dance gaat de Diepenbeekse familie Hendrikx viraal op TikTok. In amper 24 uur tijd haalden ze ruim 600.000 views. Een aantal waarmee ze vlot in de buurt komen van de populairste TikTokkers van België. “We willen enkel een positieve boodschap meegeven: geniet van je familie.” [naar artikel]


4. Familie uit Diepenbeek verovert TikTok: al meer dan 1 miljoen kijkers voor “Jerusalema”-video (02/09/2020 - VRT NWS)

De Diepenbeekse familie Hendrikx verovert de app TikTok met een video waarin de hele familie de “Jerusalema Challenge” doet. Meer dan 1 miljoen mensen bekeken de video al. Het liedje, en het typische dansje, is een ware hype geworden op sociale media. [naar artikel]


5. De Macarena 2.0 lijkt geboren: TikTok maakt van ‘Jerusalema’ dé danshype van het moment (19/08/2020 - Het Laatste Nieuws)

Een nieuwe 'Macarena' of 'Indianendans' lijkt in de maak. 'Jerusalema' heet het nummer. Het is Zuid-Afrikaans, en je danst erop met je voeten en... [naar artikel]


6. Diepenbeek family conquers TikTok with "Jerusalema Challenge" (02/09/2020 - VRT NWS)

The Hendrikx family from Diepenbeek (Limburg) is a hit on the popular TikTop app after posting a dance video. Their version of the so-called "Jerusalema Challenge" has been watched by over a million people in the meantime, a figure which comes close to Céline Dept, Flanders' most popular TikTok figure. "We are very surprised", the family told the VRT's local radio station Radio 2 Limburg. The Jerusalema Challenge involves a song and a typical dance and is a big hit on Tiktok. [naar artikel]


7. TikTok-hits wisselen elkaar af aan top van Ultratop: ‘Jerusalema’ na 10 weken niet langer op één (30/10/2020 - Het Laatste Nieuws)

Na 10 weken heerschappij staat ‘Jerusalema’ van Master KG niet langer bovenaan de Ultratop. De single groeide dankzij TikTok uit tot dé zomerhit, met een bijhorend dansje dat viraal ging op sociale media. De nieuwe nummer één is ook een song die razend populair is op het videoplatform: ‘Head & Heart’ van het Britse duo Joel Corry en MNEK. [naar artikel]


8. ‘Thuis’-generiek plots razendpopulair... als parodie: “Heerlijk, wij verzamelen ze allemaal!” (06/09/2019 - Het Nieuwsblad)

Nadat de Ideale Wereld zich waagde aan een parodie op de nieuwe begingeneriek van de bekendste soap van Vlaanderen, gingen ook de dj’s van radiozender MNM ermee aan de slag. Met eigen beelden én een song maakten ze zelf een versie van het nieuwe ‘Thuis’-deuntje. “We zijn alvast onder de indruk”, lacht ‘Thuis’-producent Hans Roggen. “Het is zo leuk dat we een oproep starten. Als er nog iemand onze begingeneriek nadoet: dan horen we het graag.” [naar artikel]


9. Nieuwe generatie fietsherstellers op komst: opleiding is razendpopulair bij Syntra (20/09/2020 - Gazet van Antwerpen)

Een van de populairste opleidingen bij opleidingscentrum Syntra dit schooljaar is die tot fietshersteller. “De inschrijvingen in Antwerpen en Mechelen zijn de voorbije vier jaar meer dan verdubbeld”, zegt Lieve Struyf van Syntra AB. Fietsenwinkels gaven al aan dat het moeilijk is om geschoold personeel te vinden. Dat lijkt er weldra dus aan te komen. [naar artikel]


10. V-test om energiecontracten te vergelijken is razendpopulair én verbeterd: ontdek hier alle nieuwigheden (11/01/2022 - VRT NWS)

De Vlaamse Energieregulator VREG lanceert een nieuwe V-test, waarmee je kan kijken welk energiecontract voor jou het meest voordelig is. Dat is goed nieuws want de oude test had een aantal belangrijke tekortkomingen. De nieuwe V-test is makkelijker in gebruik en is er beter afgestemd op jouw persoonlijke behoeftes. De VREG stelt de test in primeur voor bij "De Inspecteur" op Radio 2. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!