De unieke biershampoo die de Brechtse trappistinnen vorig jaar in oktober lanceerden is intussen ook een succes in het buitenland. De weldadige werking van de Westmalse dubbel voor de huid is nu ook beschikbaar in douchegel, bodylotion en handgel. [naar artikel]
De Trappistenabdij van Westmalle wil in kaart brengen hoeveel verschillende soorten Westmalle-glazen er ooit zijn gemaakt. "Het moeten er honderden zijn, maar we hebben er geen archief van", zegt Manu Pauwels van de abdijbrouwerij. Daarom roept de abdij nu op om foto's te bezorgen van bijzondere Westmalle-glazen. Een verzamelier uit Lier liet onze redactie alvast weten dat hij er zo'n 150 verschillende heeft. [naar artikel]
Popster Rihanna (31) zit niet stil. Naast een eigen lingerie- en make-uplijn, wil ze een collectie huidverzorgingsproducten lanceren onder de naam ‘Fenty Skin’. Dat blijkt uit gegevens van de United States Patent and Trademark Office. [naar artikel]
De Amerikaanse realityster en zakenvrouw Kylie Jenner (21) breidt haar beauty-imperium uit. Ze kondigt via Instagram de lancering van haar eigen verzorgingsmerk Kylie Skin aan. [naar artikel]
Op haar 39ste heeft Alicia Keys haar eerste verzorgingslijn uitgebracht. Met ‘Keys Soulcare’ wil de Amerikaanse zangeres zich vooral toespitsen op het innerlijke welzijn van vrouwen. [naar artikel]
Kylie Jenner (24) heeft haar imperium uitgebreid met een verzorgingslijn voor baby’s, simpelweg Kylie Baby genaamd. De Amerikaanse realityster en zakenvrouw, momenteel zwanger van haar tweede kindje, voorziet in haar collectie onder meer in shampoo, conditioner, lotion, handdoeken en haarborstels voor je mini. [naar artikel]
Beyoncé lanceert een haarverzorgingslijn: Cécred. Is dit de zoveelste ster die haar naam met een lucratief merk uitbuit? Ja, al gaat het dit keer om acht producten waar de beautywereld wél op zat te wachten. Want Cécred mikt niet alleen op een groep die veel te lang over het hoofd werd gezien, maar op alle haartypen. Laila Alaoui van Curls and Fro’s neemt Cécred onder de loep én is enthousiast: “Maar dit product zou ik slechts met mate gebruiken.” [naar artikel]
Beyoncé lanceert een haarverzorgingslijn: Cécred. Is dit de zoveelste ster die haar naam met een lucratief merk uitbuit? Ja, al gaat het dit keer om acht producten waar de beautywereld wél op zat te wachten. Want Cécred mikt niet alleen op een groep die veel te lang over het hoofd werd gezien, maar op alle haartypen. Laila Alaoui van Curls and Fro’s neemt Cécred onder de loep én is enthousiast: “Maar dit product zou ik slechts met mate gebruiken.” [naar artikel]
Alle goede dingen bestaan in drieën. In maart lanceerde Café Trappisten om zijn eeuwfeest te vieren al een eigen gin op basis van Westmalle Tripel. Vanaf 1 augustus is de speciale jubileumelixir te koop op basis van Dubbel. Een ideaal moederdaggeschenk. Ergens in het najaar volgt dan nog de langverwachte bierbrand. [naar artikel]
Het komende weekend organiseren de zusters Trappistinnen hun jaarlijkse zomerwinkel. De vorige editie was een groot succes. De opbrengst gaat naar het onderhoud van de gebouwen van Priorij Klaarland. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.