De campagne van de federale overheid ‘1 ploeg van 11 miljoen’ in de strijd tegen het coronavirus heeft in totaal 3.070.254,94 euro gekost. Dat meldt premier Alexander De Croo in antwoord op een schriftelijke vraag van Vlaams Belang-fractievoorzitster in de Kamer, Barbara Pas. [naar artikel]
Onder de noemer 'Lanaken voor elkaar' start het gemeentebestuur een campagne waarbij de Lanakenaren iemand kunnen verrassen of aanmoedigen met een hartverwarmende boodschap. Die worden gebundeld in een speciale editie van het gemeentelijk maandblad Attent. [naar artikel]
Viroloog Hans Nauwynck (UGent) is niet te spreken over een campagne waarin Gaia de intensieve veehouderij linkt aan de verspreiding van ziekten.... [naar artikel]
Maandag deden verschillende Bekende Nederlanders, waaronder rapper Gers Pardoel (39) en YouTube-ster Famke Louise (21), een oproep om de... [naar artikel]
Het nieuwste wapen in de strijd tegen de verspreiding van het coronavirus? Influencers. Waar journalisten en leerkrachten maar moeilijk doordringen, gaan zij jongeren wijzen op het nut van mondmaskers. Maar waarom nu pas? Influencer Ender Scholtens: “Als we jongeren te veel met het vingertje wijzen, haken ze ook bij ons af.” [naar artikel]
De campagne “als 1 ploeg van 11 miljoen” die de federale overheid lanceerde in de strijd tegen het coronavirus, viel niet bij iedereen in de smaak. Toen de affiche eind november bij N-VA-Kamerlid Theo Francken in de bus viel, liet hij zijn ongenoegen merken op Twitter. “De dood en het leed van duizenden misbruiken om de belgicistische agenda van paarsgroen toch verkocht te krijgen. Wansmakelijk”, schreef hij toen. “De Rode Duivels zijn tof, het is toch gewoon sport. Maar dit? A.u.b. zeg.” [naar artikel]
De campagne “als 1 ploeg van 11 miljoen” die de federale overheid lanceerde in de strijd tegen het coronavirus, viel niet bij iedereen in de smaak. Toen de affiche eind november bij N-VA-Kamerlid Theo Francken in de bus viel, liet hij zijn ongenoegen merken op Twitter. “De dood en het leed van duizenden misbruiken om de belgicistische agenda van paarsgroen toch verkocht te krijgen. Wansmakelijk”, schreef hij toen. “De Rode Duivels zijn tof, het is toch gewoon sport. Maar dit? A.u.b. zeg.” [naar artikel]
De campagne van de federale overheid “1 ploeg van 11 miljoen” in de strijd tegen het coronavirus heeft in totaal 3.070.254,94 euro gekost. Dat meldt premier Alexander De Croo in antwoord op een schriftelijke vraag van Vlaams Belang-fractievoorzitster in de Kamer, Barbara Pas. Het budget voor de productie van de mediacampagne bedroeg 2,5 miljoen, de creatieve ontwikkeling kosttte ruim 172.000 euro, de impactmeting 72.600 euro, de PR-activiteiten 42.000 euro en er werd een reserve van 242.000 voorzien, blijkt uit de cijfers van de eerste minister. [naar artikel]
Defensie ontkent dat er al 31 miljoen euro is uitgegeven voor de modernisering van 44 pantservoertuigen. Op dit ogenblik ondergaan de voertuigen een modernisering. Om ze opnieuw inzetbaar te maken wordt er in een eerste fase een extra bepantsering aangebracht. Nadien zou er ook een update komen met modernere wapensystemen Gisteren meldde de militaire vakbond ACMP dat die modernisering niet deugt en 31 miljoen euro kost. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.