Wie op de website van de toeristische dienst van Dubai kijkt, zou bijna vergeten dat we midden in een pandemie zitten. Terwijl andere bestemmingen reizigers deze winter zware beperkingen oplegden om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, hielden de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) de deuren wagenwijd open. Tot op vandaag. Beelden op sociale media laten zien hoe toeristen, influencers en sterren zorgeloos genieten van zon, zee en strand, terwijl nergens een mondmasker te bespeuren lijkt. Maar daar blijkt nu een prijskaartje aan te hangen. [naar artikel]
De invloed van content creators op sociale media blijft alsmaar vergroten, zo blijkt uit een onderzoek van de Arteveldehogeschool en handelsfederatie Comeos. 85 procent van de Belgische jongeren volgt minstens één influencer. En ze worden er wel degelijk door beïnvloed: 1 op 4 kocht de afgelopen drie maanden ook iets door toedoen van een post van zo’n influencer. “Dat ons fysiek sociaal contact beperkt blijft door de pandemie, zorgt meer dan waarschijnlijk voor de stijging in populariteit”, aldus onderzoeker Jeroen Naudts. [naar artikel]
Vlaams minister van Media Benjamin Dalle (CD&V) roept influencers op om na te denken over een gedragscode. Hij reageert daarmee... The post Mediaminister Dalle denkt aan gedragscode voor influencers na ruzie tussen Vlaamse YouTube-sterren appeared first on Business AM. [naar artikel]
En of het de ogen uitsteekt. De reisjes van Belgische en internationale influencers naar Dubai zetten kwaad bloed bij heel wat Vlamingen die braafjes thuis aan de zoveelste wandeling in de buurt beginnen, netjes in bubbels van vier. Maar die influencers zijn daar vaak op uitnodiging, om met hun gefilterde Instagramposts toeristen te lokken. “De foto’s die ze posten en waarop ze feestend, dansend en drinkend te zien zijn, laten de wereld geloven dat het daar weer het land van melk en honing is.” Intussen worden zelfs plannen gesmeed om schatrijke toeristen met een vaccin naar keuze aan te trekken. [naar artikel]
Met een originele fotoshoot wijzen influencers op de dresscode deze zomer in Knokke-Heist. Daar ziet men liever geen zwembroeken of ontblote bovenlijven in de winkelstraten, en dat is net de suggestie die enkele modellen wekken. “De foto’s helpen mensen eraan te herinneren dat je zwemkledij best voor op het strand houdt”, klinkt het. [naar artikel]
De regeringen van het land willen omikron vooral met snellere boosters beantwoorden. Extra maatregelen liggen nog niet op tafel, al is het nagelbijtend afwachten of de dijk niet opnieuw breekt. [naar artikel]
De regeringen van het land willen omikron vooral met snellere boosters beantwoorden. Extra maatregelen liggen nog niet op tafel, al is het nagelbijtend afwachten of de dijk niet opnieuw breekt. [naar artikel]
De regeringen van het land willen omikron vooral met snellere boosters beantwoorden. Extra maatregelen liggen nog niet op tafel, al is het nagelbijtend afwachten of de dijk niet opnieuw breekt. [naar artikel]
Het aantal burn-outs in ons land blijft stijgen. Nieuwe cijfers van de Onafhankelijke Ziekenfondsen tonen aan dat maar liefst 12,7?procent van alle mensen die in de eerste helft van 2022 arbeidsongeschikt werden, uitviel door een burn-out. Dat is meer dan één op de acht. Corona zelf, en de kopzorgen om de huidige crisissen, zorgen voor een pandemie ná de pandemie. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.