De organisatoren van de 100km Dodentocht hebben nog niet beslist of er dit jaar een Dodentocht komt. Wat de fan van de unieke wandelmarathon wel zal bevallen, is dat er binnenkort een webshop komt waar allerlei gadgets van de Dodentocht verkocht worden. [naar artikel]
In Bornem zijn zaterdagavond de laatste deelnemers van de Dodentocht over de eindmeet gewandeld na een calvarietocht van 100 kilometer. Met 9.755 finishers – net 75 procent – heeft een recordaantal deelnemers het tot een goed einde gebracht. De vijftigste Dodentocht was een door het zo goed als droge maar niet te warme weer behoorlijk […] Het bericht Dodentocht – Vijftigste Dodentocht levert recordaantal finishers op verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De organisatie van de Dodentocht pakt deze zomer uit met twee sportieve activiteiten, als vervanging van de geannuleerde 100 km. De Summer Challenge laat deelnemers zelf kiezen hoeveel afstand ze afleggen tijdens juli en augustus, de 100 KM Dodentocht Light is een tweedaagse uitdaging waarbij deelnemers worden verspreid over 9 vertrekpunten. [naar artikel]
Op 30 december wordt hij pas 16, maar het reglement van de Dodentocht is duidelijk: je mag deelnemen in het jaar dat je 16 wordt. En daarmee is Thibou De Henau uit Opwijk dus de jongste deelnemer dit jaar. “Ik heb al heel veel geweldige verhalen over de Dodentocht gehoord. Voor mij was dat echt de trigger om mij in te schrijven”, zegt de tiener. [naar artikel]
Kirsten Janssens heeft zopas haar eigen webshop gelanceerd. Ze staat zelf model voor alle vrouwenmode, maar haar dochtertje Helena staat haar bij... [naar artikel]
Het lijkt een trend te zijn, BV’s die met een eigen webshop lanceren. Na Sam De Bruyn, Karen Damen en Candice uit ‘Blind Getrouwd’ komt ook Kate Ryan (41) met een eigen online winkel. De zangeres, die opgeleid is als juweelontwerpster, maakt zo haar tienerdroom waar. “Door de lockdown stond mijn zangcarrière op een laag pitje, waardoor ik eindelijk tijd had om aan de slag te gaan met mode.” [naar artikel]
Pistolets, koteletten en kabeljauw. Je hoeft er niet meer voor naar de winkel, je kunt ze ook gewoon online bestellen én soms zelfs door de post aan huis laten leveren. Vandaag hebben bijna vier op de tien handelaars een virtueel winkeltje, dubbel zoveel als vijf jaar geleden. “We willen de boot niet missen”, zegt Eva Van Wichelen, zaakvoerster van vishandel Steloy. [naar artikel]
Het nieuwe Belgische webplatform CarréCouture wil vrouwen een ongeëvenaarde, luxueuze online shopervaring bieden. Je vindt er onder andere kleding van heel wat bekende Belgische ontwerpers, maar evengoed van internationaal ronkende namen. Naast de merken die worden aangeboden in de webshop, wil het platform vooral fungeren als stijladviseur. [naar artikel]
Volgens een studie van Comeos shopt 74% van de surfers regelmatig op het internet. Eén Belg op twee kan zich zelfs helemaal geen leven meer [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.