Antwerpen werkt sinds 2019 samen met WannaCatch, het communicatiebureau van Sihame El Kaouakibi, voor een project dat jeugd en politie dichter bij elkaar moet brengen. Dat project, waar in totaal 100.000 euro voor uitgetrokken was, wordt nu wellicht stopgezet. [naar artikel]
De Antwerpse politie sloot in april 2019 een overheidsopdracht af met de bvba WannaCatch voor 100.000 euro. In dit bedrijf is Sihame El Kaouakibi aandeelhoudster en was ze tot november 2019 bestuurder. WannaCatch had als opdracht om jongeren en politie dichter bij elkaar te brengen via ‘community building’. Opmerkelijk, want WannaCatch is een reclamebureau. [naar artikel]
Ook de Antwerpse politie is betrokken bij mogelijk dubieuze geldstromen van Sihame El Kaouakibi’s vele bedrijven en projecten. Voor een project om jongeren en politie dichter bij elkaar te brengen, betaalde de politie 40.000 euro aan WannaCatch van El Kaouakibi. Bizar genoeg is WannaCatch een reclamebureau en dus een opmerkelijke partner voor een sociaal project van de politie. [naar artikel]
WannaCatch, een van de vennootschappen waarin de omstreden politica Sihame El Kaouakibi een vinger in de pap had, is failliet verklaard. Het reclamebureau ontving in 2019 voor een opdracht 40.000 euro van de Antwerpse politie. [naar artikel]
WannaCatch, een van de vennootschappen waarin de omstreden politica Sihame El Kaouakibi een vinger in de pap had, is failliet verklaard. Het reclamebureau ontving voor een opdracht 40.000 euro van de Antwerpse politie in 2019. [naar artikel]
Reclamebureau Friendship huist sinds een goede twee jaar op het deel van de Badboot dat niet naar de bodem van het Kattendijkdok zonk. Friendship transformeerde de boot tot een drijvend, duurzaam kantoor en sleepte daarvoor de Muse Design Award in New York in de wacht. [naar artikel]
11:26 Het internationale reclamebureau Grey koopt het Belgische bureau Famous. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.