Een 24-jarige vrouw uit Edmonds in de staat Washington heeft geprobeerd haar online date met een zakmes dood te steken in een motel in Lynnwood. [naar artikel]
Een 24-jarige vrouw uit Edmonds in de staat Washington heeft zondagavond geprobeerd haar online date met een zakmes dood te steken in een motel [naar artikel]
Na online lessen zijn heel wat studenten nu online examens aan het afleggen. Maar het is vooral het sociale contact dat het grote gemis is in deze coronatijden. Daarom wordt er nu ook samen geblokt aan de PXL in Hasselt via webcam of online platform. [naar artikel]
In de Brusselse gemeente Vorst heeft een man woensdag zijn buurman neergestoken en zichzelf vervolgens in brand gestoken. Dat meldt BX1, en het nieuws wordt bevestigd door het Brusselse parket. Het slachtoffer van de steekpartij raakte slechts lichtgewond, terwijl de dader levensgevaarlijk gewond raakte. Aanleiding voor de steekpartij zou een burenruzie geweest zijn. [naar artikel]
In de Brusselse gemeente Vorst is een burengeschil woensdag volledig ontspoord. Een man stak er immers zijn buurman neer en stak zichzelf vervolgens in brand. Die eerste liep lichte verwondingen op, zijn buur verkeert echter nog in levensgevaar. Het parket van Brussel is een onderzoek gestart. [naar artikel]
Een motorrijder heeft deze week langs de Hundelgemsesteenweg in Ledeberg voor een gevaarlijke verkeerssituatie gezorgd. De gehaaste man stak er een wagen voorbij langs het fietspad. Toen de bestuurder van die wagen hem even later duidelijk wilde maken dat het gevaarlijk was wat hij deed, werd hij getrakteerd op een middelvinger. [naar artikel]
In de omgeving van Mathias D. (44) uit Waregem heerst ongeloof. De eigenaar van een elektrozaak stak gistermiddag zijn vrouw thuis dood, waarna hij hun wagen probeerde uit te branden, mogelijk om sporen te wissen. De drie kinderen, tussen 7 en 11 jaar oud, bleven ongedeerd. “Ze hadden álles. Wat heeft hem toch bezield?”, vraagt de entourage van het koppel zich af. [naar artikel]
Procter & Gamble (P&G) investeert minder in online adverteren. Het concern, dat merken bezit als Always, Head & Shoulders en Swiffer, heeft het afgelopen kwartaal een streep gezet door ruim 100 miljoen dollar (85 miljoen euro) aan digitale advertenties. Volgens P&G waren die reclamecampagnes niet effectief. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.