Via de campagne ‘We Are One’ verkoopt de PVDA t-shirts en vlaggen met de Belgische driekleur. Officieel is dat om “een sterk signaal voor de eenheid van ons land" uit te sturen, maar tegelijkertijd is dat ook promotie van het standpunt van de partij over een eengemaakt België. Aangezien PVDA in haar advertenties voor ‘We Are One’ op Facebook niet vermeldt dat ze erachter zit, heeft het sociale netwerk voorlopig alle reclame voor de campagne offline gehaald. Dat meldt VRTNWS. [naar artikel]
21:19 Dat de PVDA achter 'We Are One' zit, kan niet volgens Facebook. Het haalde de campagne, die tricolore T-shirts en vlaggen verkoopt, daarom offline. [naar artikel]
Facebook haalt de advertenties van PVDA over "We Are One" offline. Via die campagne probeert PVDA tricolore vlaggen en t-shirts te verkopen, zogezegd voor de sportzomer. Stiekem probeert de partij ook zo haar standpunt over een eengemaakt België duidelijk te maken. Maar er waren heel wat vragen over de transparantie waarmee de partij die campagne op sociale media promoot. Facebook haalt nu dus alles offline tot "We Are One" duidelijk maakt dat het gefinancieerd wordt door PVDA. [naar artikel]
De entertainmentgigant Disney vermindert zijn uitgaven aan Facebook-advertenties ‘dramatisch’ door onder andere geen reclame meer te maken voor de streamingdienst... The post ‘Grootste Facebook-adverteerder Disney haalt alle reclame voor Disney+ van Facebook’ appeared first on Business AM. [naar artikel]
De campagne stuitte op bijzonder veel onbegrip in de regering. Premier Michel besloot niet lang na de lancering om een geplande vergadering van het kernkabinet uit te stellen. [naar artikel]
Terwijl de experten in het parlement hun visie op het migratiepact gaven, toonde een nieuwe N-VA-campagne rond het migratiepact dat de partij geen ruimte laat voor veel interpretaties. De affichefoto's werden enkele uren later verwijderd. [naar artikel]
CD&V heeft gisterenavond in allerijl een online mediacampagne rond Koen Geens offline laten halen in de nasleep van de moord op de studente Julie... [naar artikel]
CD&V heeft gisterenavond in allerijl een online mediacampagne rond Koen Geens offline laten halen in de nasleep van de moord op de studente Julie... [naar artikel]
WAT WAT, een informatieplatform voor jongeren in opdracht van de Vlaamse Overheid, lanceerde vorige week de campagne #ikbendaar. Die wil jongeren een geïnformeerde keuze laten maken over coronavaccinatie. De campagne botst op hevige kritiek van antivaxers. Op het onderwijsplatform Smartschool zijn de campagnebeelden voorlopig offline gehaald. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.