Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Belang van Limburg

Klachten over VRT krijgen eigen programma op Radio 1, Ella Leyers debuteert bij Studio Brussel

24/08/2021 - 03:33
"De openbare omroep ontvangt elke week handenvol klachten, en daarmee gaan Tomas De Soete en Vincent Byloo dit najaar aan de slag op Radio 1. Op Studio Brussel krijgt Ella Leyers dan weer carte blanche. "

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Klachten over VRT krijgen eigen programma op Radio 1, Ella Leyers debuteert bij Studio Brussel (24/08/2021 - Het Belang van Limburg)

De openbare omroep ontvangt elke week handenvol klachten, en daarmee gaan Tomas De Soete en Vincent Byloo dit najaar aan de slag op Radio 1. Op Studio Brussel krijgt Ella Leyers dan weer carte blanche. [naar artikel]


2. Doumbia debuteert in de basis bij Antwerp, Doumbia debuteert in de basis bij Standard (31/01/2024 - Sporza)

Antwerp heeft dringend punten nodig als het zich iets steviger in de top 6 wil nestelen. Mark van Bommel moet het wel doen zonder zijn stormram Vincent Janssen. Volg de wedstrijd op het veld van Standard vanaf 21 uur. [naar artikel]


3. Baba Yega gaat programma’s voor Studio 100 maken en debuteert zaterdag (27/11/2018 - Gazet van Antwerpen)

Studio 100 heeft Baba Yega, de dansformatie die furore maakte in Belgium’s Got Talent 2016, binnengehaald. De groep gemaskerde aliens gaat programma’s en online formats maken voor Studio 100. Zaterdag maken ze hun debuut in de Grote Sinterklaasshow. [naar artikel]


4. Lotto Dstny maakt programma’s bekend: De Lie debuteert in Roubaix, Vermeersch en Campenaerts delen kopmanschap in Vlaamse klassiekers (13/01/2023 - Het Belang van Limburg)

Lotto Dstny hield vrijdag zijn jaarlijkse mediadag, in aanloop naar de start van het nieuwe wielerseizoen. Daarbij is het altijd uitkijken naar de programma’s van de toppers. [naar artikel]


5. Aantal klachten in telecom met 10 procent gestegen: nu ook veel klachten over roaming (29/03/2018 - VRT NWS)

De Ombudsdienst voor telecommunicatie kreeg vorig jaar de meeste klachten over facturen, overstappen naar een andere operator, en roaming. Dat laatste – duurder bellen en surfen in het buitenland – is sinds midden vorig jaar afgeschaft in de landen van de Europese Unie, maar dus niet in alle Europese landen, maar dat weet duidelijk nog niet iedereen. In totaal kreeg de ombudsdienst 16.249 klachten. Dat is 9,21 procent meer dan in 2016. 96 procent van de klachten kreeg een oplossing. [naar artikel]


6. Veel klachten over openbaar vervoer en huurprijs sociale woningen, maar Vlaamse ombudsdienst lost ook meer klachten op (03/03/2020 - VRT NWS)

De Vlaamse ombudsman meldt een opvallende stijging van het aantal klachten over afgeschafte ritten bij De Lijn. Dat staat in zijn jaarrapport van vorig jaar. Hij stelt ook opvallend veel klachten vast over de soms forse stijging van de huurprijs voor een sociale woning. Daartegenover staat dat de Vlaamse ombudsdienst vorig jaar veel meer klachten heeft kunnen oplossen. [naar artikel]


7. Ombudsdienst Energie ziet forse stijging aantal klachten: "Plus 133 procent voor klachten over prijzen en tarieven" (20/01/2022 - VRT NWS)

Het aantal klachten bij de federale Ombudsdienst voor Energie is sterk toegenomen. Vooral sinds de forse stijging van de energieprijzen de laatste maanden klopt de ombudsdienst overuren. "Het aantal klachten is moeilijk bij te houden", zegt ombudsman Eric Houtman bij "De Inspecteur" op Radio 2. [naar artikel]


8. Opvallend meer klachten bij Agentschap Groeien over crèches: "Ouders zijn alerter, klachten niet altijd over veiligheid" (15/11/2022 - VRT NWS)

Het Agentschap Opgroeien krijgt steeds meer klachten van bezorgde ouders. Vorig jaar waren er in totaal 631 of 53 klachten per maand, voor dit jaar alleen zitten we al aan 782 (of 78 per maand). Een gelijkaardige trend is waar te nemen bij de interventies door de Zorginspectie. "Ouders zijn veel alerter, merken we. Maar het gaat niet altijd over ernstige meldingen", zegt Niels Heselmans van het Agentschap Opgroeien. [naar artikel]


9. Aantal klachten over wachttijden bij klantendienst Telenet stijgt enorm: “In januari al meer klachten dan in heel 2022” (29/03/2023 - VRT NWS)

Sinds begin dit jaar komen er opvallend meer klachten binnen bij de Ombudsdienst voor telecom over de wachttijden bij de klantendiensten van de telecomoperatoren. De meeste klachten gaan over Telenet. Ook bij De Inspecteur komen heel veel mails binnen van ontevreden klanten. Telenet bevestigt het probleem: “Ondanks veel testen en voorbereiding zitten er toch nog veel kinderziektes in het nieuwe IT-systeem.” [naar artikel]


10. Opnieuw klachten over aanleg glasvezel door Proximus: 116 klachten op 6 maanden tijd (29/03/2023 - Het Laatste Nieuws)

Testaankoop heeft in de afgelopen zes maanden 116 klachten ontvangen over de uitrol van het Fiber-netwerk door Proximus. Klanten krijgen zonder instemming een duurder abonnement, woningen worden beschadigd en de communicatie van onderaannemers van Proximus laat te wensen over. Dat meldt de consumentenorganisatie woensdag in een persbericht. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!