Disney heeft een hartverwarmende kerstmisreclame gelanceerd over Mike, een man die de feestdagen voor het eerst met zijn plusgezin viert. Het verhaal is een vervolg op de kerstclip van vorig jaar: nu is de kleindochter van Lola volwassen en heeft ze een nieuw samengesteld gezin. Centraal in de productie staat een verhalenboek vol Disney- en Pixar-figuren dat zoontje Max van zijn biologische vader heeft gekregen. Mike is uiteindelijk in staat om de magie van de verhalen van de pagina’s te ‘tillen’ als hij door de kinderen wordt geaccepteerd. [naar artikel]
“Ik zie mijn vriendin en haar dochter doodgraag, maar ik weet niet hoe lang ik dit nog volhoud.” Wouter (46) voelt zich onbegrepen. Hij heeft geen idee hoe hij met zijn vriendin moet communiceren. En in zijn rol als pluspapa wordt hij compleet genegeerd. Seksuoloog en relatietherapeut Wim Slabbinck geeft Wouter advies, én een praktische doetip. [naar artikel]
Disney kondigt maandag de lancering aan van zijn nieuwe kerstadvertentie, een korte animatiefilm van drie minuten die een ontroerend verhaal vertelt over een grootmoeder, haar kleindochter en de familietradities die hen door de jaren heen met elkaar verbinden. Als onderdeel van Disney’s feestelijke retailcampagne, ‘De Magie Van Samen Zijn’, viert de kortfilm de 40-jarige samenwerking met Make-A-Wish. [naar artikel]
Zo'n emotioneel mogelijk reclamespotje uitbrengen; voor vele bedrijven is het traditie met kerst. Disney brengt vandaag een nieuw spotje uit om het begin van de feestdagen te vieren. De clip ‘Pluspapa’ is een geanimeerde kortfilm van drie minuten. Daarmee ondersteunt Disney Make-A-Wish, dat al lang partner is van de studio. [naar artikel]
Al tweehonderd jaar is ‘Stille nacht’ de kersthit bij uitstek. Het Oostenrijkse lied werd nochtans in een mum geschreven. Maar geschoolde musici weten: “Bij de slotnoot krijg je het fijne gevoel dat je thuiskomt.” [naar artikel]
Volgens de Amerikaanse viroloog Anthony Fauci is het niet nodig om een mondmasker te dragen aan de feestdis tijdens de feestdagen, op voorwaarde dat iedereen aan tafel volledig gevaccineerd is. “Dat is toch wat ik ga doen met mijn familie”, zegt hij. Toch waarschuwt hij net als de experts in ons land om voorzichtig te blijven. [naar artikel]
Elk jaar is het rond de kerstperiode uitkijken naar de reclame van het Britse warenhuis John Lewis, die steeds een gevoelige snaar weten te raken. Dit jaar staat een sneeuwman centraal. Hij zit gevangen in een sneeuwbol wil Kerstmis vieren met een soortgenoot. De reacties op de YouTube video zijn laaiend, maar het echte spotje van de keten moet eigenlijk nog komen. [naar artikel]
Elk jaar is het rond de kerstperiode uitkijken naar de reclame van het Britse warenhuis John Lewis, die steeds een gevoelige snaar weten te raken. Dit jaar staat een sneeuwman centraal. Hij zit gevangen in een sneeuwbol wil Kerstmis vieren met een soortgenoot. De reacties op de YouTube video zijn laaiend, maar het echte spotje van de keten moet eigenlijk nog komen. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.