Het is elk jaar weer uitkijken naar de kerstreclame van John Lewis, een Britse keten van warenhuizen, die overal ter wereld harten laat smelten en 'ooohs' veroorzaakt. Het nieuwe filmpje heeft de 7-jarige Joe en Monster Moz in de hoofdrol en is weer bijzonder mooi gemaakt. [naar artikel]
Het is elk jaar weer uitkijken naar de kerstreclame van John Lewis, een Britse keten van warenhuizen, die overal ter wereld harten laat smelten en 'ooohs' veroorzaakt. Het nieuwe filmpje heeft de 7-jarige Joe en een groot, harig monster in de hoofdrol en is weer bijzonder mooi gemaakt. [naar artikel]
Zo'n emotioneel mogelijk reclamespotje uitbrengen; voor vele bedrijven is het traditie met kerst. Disney brengt vandaag een nieuw spotje uit om het begin van de feestdagen te vieren. De clip ‘Pluspapa’ is een geanimeerde kortfilm van drie minuten. Daarmee ondersteunt Disney Make-A-Wish, dat al lang partner is van de studio. [naar artikel]
Grote beleggers als Warren Buffett en George Soros hebben hun beleggingsportefeuille het voorbije kwartaal serieus moeten herschikken. Ze kochten vooral... The post Big Tech en Disney redden uw portefeuille in coronatijden volgens topbeleggers appeared first on Business AM. [naar artikel]
In aanloop naar de feestdagen pakken veel bedrijven weer uit met reclames in het kerstthema. Een van de mooiste spotjes komt dit jaar van de Oostenrijkse bank Erste Group, die een verdrietig egeltje in de hoofdrol plaatst. [naar artikel]
Kledingketen H&M is vergeleken met andere merken nogal laat met zijn kerstreclame, maar het bedrijf maakt die achterstand meteen goed door een... [naar artikel]
Vaste prik naar het einde van het jaar toe: de kerstreclame van John Lewis en de juiste snaar die de Britse warenhuisketen telkens weer weet te [naar artikel]
Eén tweet op het officiële Twitteraccount van Disney zorgt voor heel wat commotie online. Met een duister bericht over hun figuurtje Pinokkio kreeg... [naar artikel]
Disney heeft een hartverwarmende kerstmisreclame gelanceerd over Mike, een man die de feestdagen voor het eerst met zijn plusgezin viert. Het verhaal is een vervolg op de kerstclip van vorig jaar: nu is de kleindochter van Lola volwassen en heeft ze een nieuw samengesteld gezin. Centraal in de productie staat een verhalenboek vol Disney- en Pixar-figuren dat zoontje Max van zijn biologische vader heeft gekregen. Mike is uiteindelijk in staat om de magie van de verhalen van de pagina’s te ‘tillen’ als hij door de kinderen wordt geaccepteerd. [naar artikel]
Zoutloos is een ontroerende familievoorstelling over menselijke warmte en waardigheid in het rusthuis. Een must-see voor alle leeftijden. [naar artikel]
Ben je gescheiden van je lief in deze lastige coronatijden? Of wil je met een groepje vriend(inn)en toch blijven bingewatchen? Weet dan dat je je... [naar artikel]
Een low budget kerstreclame van een winkelier in Wales verovert in sneltempo het internet. Het hartverwarmende filmpje raakt bij veel mensen een... [naar artikel]
Disney schrapt zo'n honderd internationale zenders. Dat heeft CEO Bob Chapek bekendgemaakt tijdens een gesprek met de Amerikaanse zakenbank JP Morgan. Disney wil meer inzetten op zijn eigen streamingplatform Disney+. Disney is bij ons actief met de zenders Disney Channel, Disney Junior en National Geographic. Het is niet duidelijk wanneer die zullen verdwijnen. [naar artikel]
Julie De Vos (29) werkt al drie jaar als huisarts in een groepspraktijk in Gentbrugge. De Morgen spreekt haar dagelijks tijdens deze stresserende coronatijden. [naar artikel]
De kerstreclame van postorder-apotheek DocMorris steelt dit jaar harten over de hele wereld. Op de video is te zien hoe een opa sinds kort dagelijks om 6.30 uur opstaat om oefeningen te doen. Niemand weet waarom en eerlijk gezegd ziet het er ook een beetje vreemd uit. Maar op kerstavond wordt alles duidelijk. [naar artikel]
Naar jaarlijkse gewoonte lanceert de Britse warenhuisketen John Lewis een emotionele kerstreclame die mensen overal ter wereld helemaal week maakt. Deze keer is er ruimte voor een vleugje humor met Buster de Boxer de hoofdrol. Het sportje staat nog geen dag online, maar is wel al bijna 50.000 keer is bekeken. [naar artikel]
The Walt Disney Company nam zaterdag afscheid van Ron W. Miller. De man was 21 toen hij tijdens een blind date werd voorgesteld aan de toen 20-jarige Diane Disney, de oudste en enige biologische dochter van Walt Disney. [naar artikel]
Nog voor hij in de zalen loopt, zorgt de nieuwe animatieprent van Disney, Wreck-it Ralph 2, al voor controverse. De film verenigt zowat alle prinsessen uit de Disneygeschiedenis, onder wie Tiana uit The Princess and the Frog. Maar in de trailers van de nieuwe film heeft Disney's eerste zwarte prinses een grondige remake gekregen. Racisme, volgens critici. Disney neemt de kritiek ter harte. [naar artikel]
Deze week is het vrienden/familieweek in ‘Dancing with the Stars’. De vriendinnen van Disney-freak Kat hebben alvast de juiste keuze gemaakt qua... [naar artikel]
De jaarlijkse kerstreclame ven het Britse luxewarenhuis John Lewis raakt weer een gevoelige snaar. Vorig jaar was dat uitzonderlijk anders, want toen stond de spot in het teken van Elton John zijn carrière en vonden velen dat het niet veel met Kerstmis te maken had. [naar artikel]
Disney+, de nieuwe online streamingdienst van Disney, zal in november van start gaan en zal 6,99 dollar per maand kosten. Dat betekent dat Disney+ goedkoper wordt dan zijn belangrijkste concurrent Netflix. [naar artikel]
De gemeente Heers brengt geurkaarsjes van deur tot deur. Op die manier wil het bestuur de inwoners een hart onder de riem steken in deze moeilijke en donkere coronatijden. "Wij willen laten weten dat wij er zijn voor mensen die een kleine dip hebben of nood aan een praatje", zegt burgemeester Kristof Pirard (VLDUMONT) op Radio 2 Limburg. [naar artikel]
Nog voor hij in de zalen loopt, zorgt de nieuwe animatieprent van de Disney-stal voor controverse. 'Wrack-it Ralph 2' verenigt zowat alle... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.