Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Laatste Nieuws

Disney zorgt met ontroerende kerstreclame voor warmte tijdens lastige coronatijden

09/11/2020 - 11:48
"Disney kondigt maandag de lancering aan van zijn nieuwe kerstadvertentie, een korte animatiefilm van drie minuten die een ontroerend verhaal vertelt over een grootmoeder, haar kleindochter en de familietradities die hen door de jaren heen met elkaar verbinden. Als onderdeel van Disney’s feestelijke retailcampagne, ‘De Magie Van Samen Zijn’, viert de kortfilm de 40-jarige samenwerking met Make-A-Wish."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Eindelijk! Daar is de meest ontroerende kerstreclame van het jaar weer (10/11/2017 - Gazet van Antwerpen)

Het is elk jaar weer uitkijken naar de kerstreclame van John Lewis, een Britse keten van warenhuizen, die overal ter wereld harten laat smelten en 'ooohs' veroorzaakt. Het nieuwe filmpje heeft de 7-jarige Joe en Monster Moz in de hoofdrol en is weer bijzonder mooi gemaakt. [naar artikel]


2. Daar is de meest ontroerende kerstreclame van het jaar weer (10/11/2017 - Het Belang van Limburg)

Het is elk jaar weer uitkijken naar de kerstreclame van John Lewis, een Britse keten van warenhuizen, die overal ter wereld harten laat smelten en 'ooohs' veroorzaakt. Het nieuwe filmpje heeft de 7-jarige Joe en een groot, harig monster in de hoofdrol en is weer bijzonder mooi gemaakt. [naar artikel]


3. Eerste kerstreclame van het jaar duikt nu al op: Disney lanceert hartverwarmend spotje (03/11/2021 - Het Laatste Nieuws)

Zo'n emotioneel mogelijk reclamespotje uitbrengen; voor vele bedrijven is het traditie met kerst. Disney brengt vandaag een nieuw spotje uit om het begin van de feestdagen te vieren. De clip ‘Pluspapa’ is een geanimeerde kortfilm van drie minuten. Daarmee ondersteunt Disney Make-A-Wish, dat al lang partner is van de studio. [naar artikel]


4. Big Tech en Disney redden uw portefeuille in coronatijden volgens topbeleggers (24/05/2020 - Express)

Grote beleggers als Warren Buffett en George Soros hebben hun beleggingsportefeuille het voorbije kwartaal serieus moeten herschikken. Ze kochten vooral... The post Big Tech en Disney redden uw portefeuille in coronatijden volgens topbeleggers appeared first on Business AM. [naar artikel]


5. Deze ontroerende kerstreclame verspreidt een mooie boodschap (11/12/2018 - Gazet van Antwerpen)

In aanloop naar de feestdagen pakken veel bedrijven weer uit met reclames in het kerstthema. Een van de mooiste spotjes komt dit jaar van de Oostenrijkse bank Erste Group, die een verdrietig egeltje in de hoofdrol plaatst. [naar artikel]


6. H&M strikt Nicki Minaj voor kerstreclame (en er zijn nog meer bekenden) (29/11/2017 - Het Laatste Nieuws)

Kledingketen H&M is vergeleken met andere merken nogal laat met zijn kerstreclame, maar het bedrijf maakt die achterstand meteen goed door een... [naar artikel]


7. Al miljoenen keren bekeken in paar uur tijd: deze kerstreclame tovert glimlach op je gezicht (10/11/2016 - Het Laatste Nieuws)

Vaste prik naar het einde van het jaar toe: de kerstreclame van John Lewis en de juiste snaar die de Britse warenhuisketen telkens weer weet te [naar artikel]


8. Schokkend: duistere tweet op officiële Disney-account zorgt voor onrust op het web (20/04/2018 - Het Laatste Nieuws)

Eén tweet op het officiële Twitteraccount van Disney zorgt voor heel wat commotie online. Met een duister bericht over hun figuurtje Pinokkio kreeg... [naar artikel]


9. Disney ontroert met kerstreclame: man viert voor het eerst feestdagen met plusgezin (03/11/2021 - Het Belang van Limburg)

Disney heeft een hartverwarmende kerstmisreclame gelanceerd over Mike, een man die de feestdagen voor het eerst met zijn plusgezin viert. Het verhaal is een vervolg op de kerstclip van vorig jaar: nu is de kleindochter van Lola volwassen en heeft ze een nieuw samengesteld gezin. Centraal in de productie staat een verhalenboek vol Disney- en Pixar-figuren dat zoontje Max van zijn biologische vader heeft gekregen. Mike is uiteindelijk in staat om de magie van de verhalen van de pagina’s te ‘tillen’ als hij door de kinderen wordt geaccepteerd. [naar artikel]


10. Oma gaat op reis (11/04/2019 - De Morgen)

Zoutloos is een ontroerende familievoorstelling over menselijke warmte en waardigheid in het rusthuis. Een must-see voor alle leeftijden. [naar artikel]


11. Samen met je vrienden bingewatchen in coronatijden? Dat kan toch nog met Netflix Party (16/03/2020 - Het Laatste Nieuws)

Ben je gescheiden van je lief in deze lastige coronatijden? Of wil je met een groepje vriend(inn)en toch blijven bingewatchen? Weet dan dat je je... [naar artikel]


12. Winkelier creëert met amper budget dé ontroerendste kerstreclame van het jaar (06/12/2019 - Het Laatste Nieuws)

Een low budget kerstreclame van een winkelier in Wales verovert in sneltempo het internet. Het hartverwarmende filmpje raakt bij veel mensen een... [naar artikel]


13. Disney schrapt 100 internationale zenders en wil meer inzetten op eigen streamingplatform Disney+ (25/05/2021 - VRT NWS)

Disney schrapt zo'n honderd internationale zenders. Dat heeft CEO Bob Chapek bekendgemaakt tijdens een gesprek met de Amerikaanse zakenbank JP Morgan. Disney wil meer inzetten op zijn eigen streamingplatform Disney+. Disney is bij ons actief met de zenders Disney Channel, Disney Junior en National Geographic. Het is niet duidelijk wanneer die zullen verdwijnen. [naar artikel]


14. ‘Ook voor mij is dit een lastige periode. Ik slaap niet goed en voel soms ongerustheid’ (18/03/2020 - De Morgen)

Julie De Vos (29) werkt al drie jaar als huisarts in een groepspraktijk in Gentbrugge. De Morgen spreekt haar dagelijks tijdens deze stresserende coronatijden. [naar artikel]


15. Hartverwarmende kerstreclame grijpt je naar de keel: “Om van te huilen” (14/12/2020 - Het Belang van Limburg)

De kerstreclame van postorder-apotheek DocMorris steelt dit jaar harten over de hele wereld. Op de video is te zien hoe een opa sinds kort dagelijks om 6.30 uur opstaat om oefeningen te doen. Niemand weet waarom en eerlijk gezegd ziet het er ook een beetje vreemd uit. Maar op kerstavond wordt alles duidelijk. [naar artikel]


16. Doet deze kerstreclame ook jouw hart smelten? (10/11/2016 - Het Belang van Limburg)

Naar jaarlijkse gewoonte lanceert de Britse warenhuisketen John Lewis een emotionele kerstreclame die mensen overal ter wereld helemaal week maakt. Deze keer is er ruimte voor een vleugje humor met Buster de Boxer de hoofdrol. Het sportje staat nog geen dag online, maar is wel al bijna 50.000 keer is bekeken. [naar artikel]


17. Disney neemt afscheid van laatste familietelg (11/02/2019 - De Morgen)

The Walt Disney Company nam zaterdag afscheid van Ron W. Miller. De man was 21 toen hij tijdens een blind date werd voorgesteld aan de toen 20-jarige Diane Disney, de oudste en enige biologische dochter van Walt Disney.  [naar artikel]


18. Disney buigt na beschuldigingen van racisme: zwarte prinses wordt weer zwart (01/10/2018 - De Morgen)

Nog voor hij in de zalen loopt, zorgt de nieuwe animatieprent van Disney, Wreck-it Ralph 2, al voor controverse. De film verenigt zowat alle prinsessen uit de Disneygeschiedenis, onder wie Tiana uit The Princess and the Frog. Maar in de trailers van de nieuwe film heeft Disney's eerste zwarte prinses een grondige remake gekregen. Racisme, volgens critici. Disney neemt de kritiek ter harte. [naar artikel]


19. Kat Kerkhofs zorgt voor Disney-magie en danst op ‘Beauty and the Beast’ (22/11/2018 - Het Laatste Nieuws)

Deze week is het vrienden/familieweek in ‘Dancing with the Stars’. De vriendinnen van Disney-freak Kat hebben alvast de juiste keuze gemaakt qua... [naar artikel]


20. Kerstreclame van Brits warenhuis John Lewis doet weer harten smelten (15/11/2019 - Het Belang van Limburg)

De jaarlijkse kerstreclame ven het Britse luxewarenhuis John Lewis raakt weer een gevoelige snaar. Vorig jaar was dat uitzonderlijk anders, want toen stond de spot in het teken van Elton John zijn carrière en vonden velen dat het niet veel met Kerstmis te maken had. [naar artikel]


21. Disney stelt streamingdienst Disney+ voor, met lagere tarieven dan Netflix (12/04/2019 - VRT NWS)

Disney+, de nieuwe online streamingdienst van Disney, zal in november van start gaan en zal 6,99 dollar per maand kosten. Dat betekent dat Disney+ goedkoper wordt dan zijn belangrijkste concurrent Netflix. [naar artikel]


22. Heers deelt geurkaarsjes uit aan inwoners: "Warmte zorgt voor verbondenheid"   (05/11/2020 - VRT NWS)

De gemeente Heers brengt geurkaarsjes van deur tot deur. Op die manier wil het bestuur de inwoners een hart onder de riem steken in deze moeilijke en donkere coronatijden. "Wij willen laten weten dat wij er zijn voor mensen die een kleine dip hebben of nood aan een praatje", zegt burgemeester Kristof Pirard (VLDUMONT) op Radio 2 Limburg. [naar artikel]


23. "Disney maakt eerste zwarte prinses te blank" (01/10/2018 - Het Laatste Nieuws)

Nog voor hij in de zalen loopt, zorgt de nieuwe animatieprent van de Disney-stal voor controverse. 'Wrack-it Ralph 2' verenigt zowat alle... [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!