Lees dit artikel: De verrassende effecten van schaduwinflatie: 6 tips die je voorbereiden op een leven zonder koks en kelners In een recent opiniestuk toonden we aan dat inflatie zich niet alleen vertaalt in prijsstijgingen maar zich ook manifesteert in de vermindering van de kwaliteit van bediening voor dezelfde prijs als degene die daarvoor werd betaald: schaduwinflatie. De horeca is het beste voorbeeld. Vandaag is het regelmatig geduldig afwachten of vechten voor je eten of […] Lees dit artikel: De verrassende effecten van schaduwinflatie: 6 tips die je voorbereiden op een leven zonder koks en kelners [naar artikel]
Lees dit artikel: Schaduwinflatie: De inflatie waarover niemand spreekt die een zware hypotheek legt op de toekomst van onze maatschappij Vandaag ervaren we niet alleen een forse stijging van de prijs van vele goederen, maar we merken ook dat heel wat diensten voor dezelfde prijs eigenlijk niet meer dezelfde service geven: schaduwinflatie. Deze kwaliteitsdaling van dezelfde dienst staat niet vervat in de maandelijkse cijfers. Het dalende niveau van dienstverlening in de restaurants en cafés is […] Lees dit artikel: Schaduwinflatie: De inflatie waarover niemand spreekt die een zware hypotheek legt op de toekomst van onze maatschappij [naar artikel]
Met zijn honderden waren ze, uit verschillende landen en van allerlei leeftijden, voor de 12e editie van de jaarlijkse Argentijnse wedstrijd voor kelners rond de bekende Plaza de Mayo. Winnaar is degene die, in zijn of haar categorie, het drankje het snelst intact over de meet brengt. [naar artikel]
In de straten van de Argentijnse hoofdstad Buenos Aires hebben 470 obers deelgenomen aan een bijzondere race. De deelnemers moeten zo snel mogelijk en zonder morsen met een gevuld dienblad een afstand van 1.600 meter afleggen. [naar artikel]
Wachten op de rekening of dat ene glas wijn: klanten kunnen zich wel eens ergeren aan obers of serveersters tijdens hun restaurantbezoekje. Maar maak je geen illusies: ook het personeel durft al eens klagen over lastige klanten. Drie van hen klappen uit de biecht en geven enkele tips om de communicatie tussen horecapersoneel en klanten te verbeteren. [naar artikel]
Wachten op de rekening of dat ene glas wijn: klanten kunnen zich wel eens ergeren aan obers of serveersters tijdens hun restaurantbezoekje. Maar maak je geen illusies: ook het personeel durft al eens klagen over lastige klanten. Drie van hen klappen uit de biecht en geven enkele tips om de communicatie tussen horecapersoneel en klanten te verbeteren. [naar artikel]
Wie graag in zijn eentje op restaurant gaat, kan bij de Japanse restaurantketen Ichiran terecht. De obers nemen de bestellingen op in absolute... [naar artikel]
Met temperaturen van 36 graden en meer was het een bijzonder zwaar weekend voor Hasseltse kelners die vaak shiften van twaalf uur moesten draaien mét mondmasker. “Dit is niet lang meer vol te houden”, zeggen ze. [naar artikel]
Na de coronacrisis dreigt een tekort aan kappers, horecapersoneel, taxichauffeurs en rijinstructeurs. Dat staat in het nieuwe rapport over knelpuntberoepen dat de Vlaamse Dienst voor Arbeidsbemiddeling en Beroepsopleiding (VDAB) heeft gepubliceerd. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.