Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Laatste Nieuws

“Voor negen producten is de deal fake: ze kostten nog minder in de dertig dagen voor de promotie”: Test-Aankoop biedt tool en advies Black Friday-koopjes

26/11/2021 - 08:01
"Behalve als je onder een steen woont, kun je er niet aan ontkomen: de vloedgolf aan verleidelijke Black Friday-promoties online en in de winkels. Maar is het koopje van jouw dromen wel écht de moeite waard? Hoe scheid je het kaf van het koren? Consumentenorganisatie Test-Aankoop maakte een handige– én gratis – tool waarmee je je Black Friday-deal onder de loep kunt nemen. “We kijken naar de prijshistoriek én de kwaliteit van de producten.”"

Gerelateerde krantenkoppen:

1. “Voor negen producten is de deal fake: ze kostten nog minder in de dertig dagen voor de promotie”: Test-Aankoop biedt tool en advies Black Friday-koopjes (26/11/2021 - Het Laatste Nieuws)

Behalve als je onder een steen woont, kun je er niet aan ontkomen: de vloedgolf aan verleidelijke Black Friday-promoties online en in de winkels. Maar is het koopje van jouw dromen wel écht de moeite waard? Hoe scheid je het kaf van het koren? Consumentenorganisatie Test-Aankoop maakte een handige– én gratis – tool waarmee je je Black Friday-deal onder de loep kunt nemen. “We kijken naar de prijshistoriek én de kwaliteit van de producten.” [naar artikel]


2. “Bevries prijs van 100 producten voor drie maanden”: Testaankoop wil ‘anti-inflatiemand’ in de supermarkt. Goed idee? (05/04/2023 - Het Laatste Nieuws)

Nu boodschappen in de supermarkt almaar duurder worden, wil Testaankoop dat de overheid ingrijpt. Meer bepaald met een ‘anti-inflatiemandje’, zoals dat in Frankrijk al bestaat. Wat is dat? Wat zit er zoal in? En maakt het voorstel kans? Opvallend: in landen waar het systeem gebruikt wordt, zorgde het ervoor dat ook àndere producten goedkoper werden. [naar artikel]


3. “Bevries prijs van 100 producten voor drie maanden”: Testaankoop wil ‘anti-inflatiemand’ in de supermarkt (05/04/2023 - Het Laatste Nieuws)

Nu boodschappen in de supermarkt almaar duurder worden, wil Testaankoop dat de overheid ingrijpt. Meer bepaald met een ‘anti-inflatiemandje’, zoals dat in Frankrijk al bestaat. Wat is dat? Wat zit er zoal in? En maakt het voorstel kans? Opvallend: in landen waar het systeem gebruikt wordt, zorgde het ervoor dat ook àndere producten goedkoper werden. [naar artikel]


4. Testaankoop: “Ondanks hoge inflatie zijn sommige producten goedkoper in België” (08/05/2023 - Het Belang van Limburg)

De inflatie in de supermarkt bedraagt meer dan 20 procent. Dat blijkt uit de jongste inflatiecijfers van Testaankoop. Daarom gaan veel Belgen hun boodschappen in het buitenland doen, zoals in Frankrijk. Maar sommige producten zijn toch goedkoper in België, benadrukt de consumentenorganisatie. [naar artikel]


5. “Ondanks hoge inflatie zijn sommige producten toch goedkoper in België”, zegt Testaankoop (08/05/2023 - Gazet van Antwerpen)

De inflatie in de supermarkt bedraagt meer dan 20%. Dat blijkt uit de jongste inflatiecijfers van Testaankoop. Daarom gaan veel Belgen hun boodschappen in het buitenland doen, zoals in Frankrijk. Maar sommige producten zijn toch goedkoper in België, benadrukt de consumentenorganisatie. [naar artikel]


6. Winkelen in Belgische supermarkten is niet altijd duurder dan in buitenland: “Waarom sommige producten goedkoper zijn, daar hebben we het raden naar”, zegt Testaankoop (09/05/2023 - Express)

Als je in België boodschappen gaat doen, ben je niet altijd duurder af. Sommige producten blijken goedkoper in ons land dan in bijvoorbeeld Frankrijk. Business AM sprak met Laura Clays van Testaankoop over de verschillen in prijs. Beluister hier het volledige interview met Laura Clays: (as) [naar artikel]


7. Winkelkar volgens Testaankoop in twee jaar 29 procent duurder: deze producten stijgen het meeste in prijs (04/01/2024 - De Morgen)

[naar artikel]


8. Z-Agromarketing: Promotie voor producten van bij ons 15/04/24 (17/04/2024 - Trends)

De landbouw-, visserij- en voedingssector vormt een belangrijke bouwsteen van onze samenleving en economie. Het is een sector in transitie, die streeft naar duurzaamheid en tegelijk volop wil inspelen op verwachtingen van consumenten. Producten van bij ons genieten daarom steeds meer de voorkeur. VLAM, het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing, zorgt voor het bedenken en … The post Z-Agromarketing: Promotie voor producten van bij ons 15/04/24 appeared first on Trends. [naar artikel]


9. Ruim 40 producten uit de schappen door pesticide: lijst met teruggeroepen producten blijft maar groeien (09/08/2021 - Het Nieuwsblad)

De lijst van voedingsmiddelen die worden teruggeroepen omdat ze te veel resten van het in Europa verboden gewasbeschermingsmiddel ethyleenoxide bevatten, wordt alsmaar langer. Nu wordt ook KIRI-smeerkaas uit de handel genomen, zo maakten het Voedselagentschap FAVV en het bedrijf Bel Belgium maandag bekend. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!