Winkeliers hebben op Black Friday, de belangrijkste dag in het jaar voor de omzet van de retailsector, tussen de 8,8 miljard en 9,2 miljard dollar aan goederen verkocht, verwacht marktonderzoeker Adobe Analytics. Vrijdagavond (lokale tijd) hadden consumenten al 6,6 miljard dollar uitgegeven, omgerekend 5,8 miljard euro. [naar artikel]
Terwijl de inflatie ook in de Verenigde Staten hoge toppen scheert, hebben Amerikaanse consumenten 9,12 miljard dollar (8,7 miljard euro) gespendeerd in webwinkels op Black Friday. Dat is meer dan in de voorbije jaren, zegt Adobe Analytics. [naar artikel]
Op 25 november is het Black Friday en het is nu al moeilijk om naast de goede deals te kijken. Waarom kunnen we daar niet aan weerstaan? En wat doet het met je als je stopt met consumeren? Sien Van den broeke (29), Timpe Callebaut (28) en Elias Verwilt (22) gaan in gesprek met Aurélie in een nieuwe aflevering van de jongerenpodcast "Snapt ge mij nu?". [naar artikel]
De FBI kreeg vrijdag meer dan 200.000 aanvragen om screenings uit te voeren van mensen die een wapen willen kopen. Dat is het hoogste aantal ooit... [naar artikel]
In Groot-Brittannië kunnen mensen de vrijdag na Thanksgiving hun slag slaan tijdens Black Friday, de dag waarop winkels flinke kortingen geven. Om daaraan tegemoet te komen, lanceren vijf merken in eigen land nu het initiatief ‘Belgian Friday’. [naar artikel]
Je kan er niet omheen, vrijdag is het weer Black Friday. Dan kan je in heel wat winkels koopjes scoren. De trend kwam vijf jaar geleden overgewaaid vanuit Amerika, maar dit jaar is er verzet tegen de overvloedige kortingen. [naar artikel]
Consumenten wereldwijd maken zich op voor Black Friday, het feest van de consument. Of van de overconsumptie, menen criticasters. Ook De Kringwinkel Antwerpen springt op de kar van de kortingsdag, maar wel met een duurzaam alternatief: Green Friday. [naar artikel]
‘Black Friday’ is in november traditioneel een hoogdag voor shoppers, met kortingen bij retailers wereldwijd. Maar dit jaar is het net ongezien belangrijk om lokale winkels te steunen, en dus slaan een pak Belgische merken de handen in elkaar voor een nieuw concept: ‘Bel Friday’. Shoppen met mooie kortingen bij je favoriete Belgische webshops of winkels om de hoek? Yes, please. [naar artikel]
Een 30-tal Belgische winkelketens pakken een maand voor "Black Friday" uit met kortingen en cadeaus. Ze doen dat onder de naam "Bel Friday". "Winkels die kunnen bewijzen dat ze Belgisch genoeg zijn, kunnen aansluiten in de toekomst," zeggen de initiatiefnemers. Maar Sven Pichal waarschuwt in "De markt" dat niet alle promoties zo bijzonder zijn. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.