Huidverzorgingsproducten kosten vaak een flinke kluit. Maar is duur altijd beter? Of laten we ons (ver)leiden door mooie marketing en luxueuze verpakkingen, en bevatten de goedkope potjes even goede ingrediënten? Onze redactie nam de proef op de som en ging blind aan het smeren. “Na enkele dagen zijn mijn roodheid en droge plekjes al verdwenen!” Beautyredactrice Sophie overloopt ook nog welke producten het investeren waard zijn, en op welke spullen je kunt besparen. “Dit product vind je met een even goede kwaliteit in de supermarkt.” [naar artikel]
Geen zin om dit jaar je brein te pijnigen? In deze kerstfoodboxen zitten alle ingrediënten voor een feestmaal.?De ene box is al wat meer werk dan de andere, daarom hebben we ze allemaal voor je uitgetest. [naar artikel]
Ze hebben een wereldwijde fanbasis, maar doen deze iconische beautyproducten hun sterrenstatus ook echt eer aan? De NINA-redactie deed de test. [naar artikel]
Witte sneakers domineren al een tijdje het straatbeeld, en dat lijken ze voorlopig nog even te blijven doen. Alleen jammer dat ze zo snel vuil [naar artikel]
Al heeft de crème de la crème van Hollywood de genenloterij gewonnen, dat wil niet zeggen dat er nooit hulp aan te pas komt. De huid van Beyoncé,... [naar artikel]
Vandaag staan er bloedhete temperaturen en een brandende zon op het menu, en is het dus belangrijker dan ooit om je huid goed te beschermen. Maar de ene zonnecrème is de andere niet. Beautyredactrice Sophie test en vergelijkt verschillende producten zodat jij dat niet hoeft te doen, met prijskaartjes van 14,99 euro tot 40 euro. “Een goedkope zonnecrème uit de supermarkt zou niet minder goed mogen zijn dan een dure uit de parfumerie.” [naar artikel]
Op Circuit aan het Nieuw Zuid opent zaterdag Future of Fashion, een pop-up die het ruime publiek laat kennismaken met de mogelijkheden van circulaire mode. In een ruimte van 200 m² shop je tweedehandsstukken en leer je hoe een afgedankt kledingstuk terug waarde kan krijgen in het circuit. De initiatiefnemer is ‘okret ’, een Antwerpse startup die bedrijven onder meer helpt met hun ‘recommerce’. [naar artikel]
Tijdens de Fashion Week die maandag ontvlamt in Parijs, pakt Zeeman uit met een nieuwe stunt. De Nederlandse budgetkledingketen opende een virtuele brandstore in de online gamewereld Roblox: “Omdat je avatar er ook stijlvol kan uitzien zonder de hoofdprijs te betalen”. [naar artikel]
Let's face it... tegen de zomer lopen we er toch graag ietsje strakker bij. We zijn wel zo realistisch om niet te streven naar de vormen van een [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.