Veel Limburgers hadden deze voormiddag problemen om op het internet te geraken. Oorzaak was een technische storing in het kopstation van Hasselt. “Het gevolg was dat er geen IP-adressen konden aangemaakt worden”, legt woordvoerster Isabelle Geeraerts uit. “We kregen dan ook opvallend veel meldingen uit Limburg binnen. Onze technici hebben intussen het probleem gelokaliseerd en de meeste klanten kunnen intussen weer online. Rond 13u zou alles moeten opgelost zijn.” [naar artikel]
De bank Argenta gaat enkel de klanten die aantoonbare financiële schade hebben geleden bij de technische problemen van vorige week een schadevergoeding betalen. Argenta had al gezegd dat klanten die een verlies kunnen aantonen, vergoed zouden worden. Intussen zijn al 240 klachten binnengelopen. [naar artikel]
Argenta zal niet elk van zijn 1,4 miljoen klanten een compensatie geven voor de technische problemen na het paasweekend. Enkel wie aantoonbare financiële schade leed, krijgt een vergoeding. De bank belooft wel een extra investering in haar digitale diensten. [naar artikel]
Argenta zal niet elk van zijn 1,4 miljoen klanten een compensatie geven voor de technische problemen na het paasweekend. Enkel wie aantoonbare financiële schade leed, krijgt een vergoeding. De bank belooft wel een extra investering in haar digitale diensten. [naar artikel]
Verschillende klanten van BNP Paribas Fortis ondervinden problemen met diensten van de bank, zo blijkt uit meldingen op sociale media. De bank... [naar artikel]
Door technische problemen in onze drukkerij heeft u mogelijk geen krant ontvangen, of een editie van een andere regio. Wij bieden onze lezers hiervoor onze oprechte excuses aan. Wie een abonnement heeft, kan wel alle edities van de krant digitaal lezen. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.