De gemiddelde vaste klant van Albert Heijn krijgt volgend jaar een kwart kilo minder suiker voor zijn geld. De supermarkt gaat het suikergehalte in honderd van zijn huismerkproducten drastisch verlagen en denkt op die manier '250 miljoen klontjes' minder suiker te verkopen. [naar artikel]
De gemiddelde vaste klant van Albert Heijn krijgt volgend jaar een kwart kilo minder suiker voor zijn geld. De supermarkt gaat het suikergehalte in honderd van zijn huismerkproducten drastisch verlagen en denkt op die manier '250 miljoen klontjes' minder suiker te verkopen. [naar artikel]
De gemiddelde vaste klant van Albert Heijn krijgt volgend jaar een kwart kilo minder suiker voor zijn geld. De supermarkt gaat het suikergehalte in honderd van zijn huismerkproducten drastisch verlagen en denkt op die manier '250 miljoen klontjes' minder suiker te verkopen. [naar artikel]
De Nederlandse supermarktketen Albert Heijn gaat de strijd aan met suiker. Vanaf eind dit jaar zullen honderd producten van het eigen merk in de [naar artikel]
Bij Albert Heijn gaan ze tegen eind dit jaar zowat honderd producten van het eigen merk in de rekken leggen die minder suiker bevatten. De supermarktketen wil daarmee de strijd tegen suiker aangaan. [naar artikel]
Supermarkt Albert Heijn verlaagt het suikergehalte in drankjes die voor kinderen bestemd zijn. In de producten die het onder eigen naam verkoopt, is binnenkort dertig procent minder suiker te vinden. Er komen ook gezondere alternatieven in de rekken. [naar artikel]
McDonald's haalt de cheeseburger uit zijn Happy Meal. Het kindermenu krijgt wereldwijd een flinke update om de hoeveelheid suiker, vet en zout... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.