De Antwerpse lokale politie heeft woensdag zes mensen opgepakt op verdenking van phishingpraktijken. De bende zou duizenden berichten hebben verstuurd in naam van onder meer itsme. Er is sprake van tientallen slachtoffers die in de val trapten. De buit zou oplopen tot honderdduizenden euro’s. [naar artikel]
17:30 De Gentse groep wordt zowat de helft groter met de overname van haar Nederlandse sectorgenoot PCS. [naar artikel]
SINT-TRUIDEN/LUIKHet Truiense contactcenter Callexcell van Karin Van De Velde en Roland Duchâtelet heeft vrijdag in Luik zijn eerste site over de taalgrens officieel ingehuldigd. Vanaf maandag nemen zo’n 70 mensen er meteen hun intrek, vooral Franstalige medewerkers uit de regio Luik die voor Callexcell in Sint-Truiden aan de slag waren. Er is plaats voor nog eens 90 mensen extra. Alles samen hebben de aankoop en inrichting een investering van 3,2 miljoen euro gevergd. [naar artikel]
Het sociale leven in de stad ligt even stil. We begrijpen dat de nieuwe maatregelen dan ook voor ons allemaal een grote impact hebben. Maar op dit moment is het allerbelangrijkste dat we goed voor elkaar en voor onszelf zorgen. Iedereen kan hierin zijn/haar steentje bijdragen. Ben je ongerust over iemand in je omgeving, heb je weet van alleenstaande ouderen, neem telefonisch contact met hen op. Ga na of ze hulp of ondersteuning nodig hebben. Is dat zo, meld het dan bij het contactcenter 011 70 14 14 . [naar artikel]
Met de uitbraak van het coronavirus heeft de Stad Sint-Truiden zaterdag versneld zijn contactcenter gelanceerd. Inwoners kunnen er telefonisch terecht met hun vragen nu het Stadskantoor gesloten is. Daarnaast is Sint-Truiden ook gestart met een boodschappendienst. [naar artikel]
Wie hulp nodig heeft om boodschappen te doen, medicijnen op te halen of maaltijden aan huis te leveren kan vanaf nu contact opnemen met een contactcenter van de gemeente. Je kan er ook terecht voor informatie over de maatregelen die de gemeente neemt om de verspreiding van het coronavirus te beperken. Bel gratis 0800/29 211, maandag tot vrijdag 8u30-12u en 13u30-16u. [naar artikel]
Het Truiense contactcenter CallExcell is verantwoordelijk voor 150 van de 1.200 Vlaamse contactonderzoekers. Alleen: die moeten allemaal nog aangeworven én opgeleid worden. “Het zal ons lukken”, zegt CEO Karin Van De Velde. [naar artikel]
De ruim tweehonderd contactonderzoekers van het Truiense contactcenter CallExcell zitten al anderhalve week thuis door… een corona-uitbraak bij enkele medewerkers. [naar artikel]
De ruim tweehonderd contactonderzoekers van het Truiense contactcenter CallExcell zitten al anderhalve week thuis door… een corona-uitbraak bij enkele medewerkers. [naar artikel]
Ook in 2021 krijgt 1700 - het gratis contactnummer van de Vlaamse overheid - nog aanzienlijk meer vragen dan in een normaal jaar. Daarom heeft de Vlaamse regering beslist om het budget voor het contactcenter met 1,325 miljoen euro te verhogen. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.